آرشیو دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۱۷۵۹
سیاست
۱۴

خبر

دیدار اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با عارف

ایلنا: سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از دیدار اعضای این شورا با محمدرضا عارف خبر داد. حمید قزوینی با اعلام این خبر گفت: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این دیدار از گذشت آقای عارف و رفتار بزرگوارانه ای که در انتخابات ریاست جمهوری از خود نشان دادند، تشکر کردند. وی با اشاره به اینکه در این دیدار هریک از اعضا از منظر خود اقدام آقای عارف را مورد تجلیل و تقدیر قرار داد، افزود: برخی از اعضا بر این عقیده بودند که کارهای بزرگ تنها از مردان بزرگ بر می آید از همین رو آقای عارف با این کار نشان داد در زمره مردان بزرگ تاریخ ایران است.

نظر علم الهدی درباره انتخابات

خبرآنلاین: امام جمعه مشهد گفت: مردم به خاطر مشکلات معیشتی، دولت را مقصر می دانند و مطالبه اصلی آنها دولتی است که وضعیت معیشتی را بهبود بخشد، البته این ممکن است خطرناک باشد. وی با بیان اینکه در جریان انتخابات اخیر نه اصلاح طلب هنر کرد و نه اصولگرایان تقصیر داشتند، گفت: در این انتخابات گفتمان اعتدال رای آورد نه گفتمان سازش. ما اعتدال را به عنوان یک اصل در مقابل گفتمان استکبارستیزی قبول نداریم، اما به عنوان یک روش اجرایی مقبول است.

تبریک اصحاب رسانه و هنر به روحانی

ستاد اصحاب رسانه و هنر استان تهران با انتشار بیانیه ای به حسن روحانی تبریک گفت. در متن این بیانیه آمده است: در شرایطی که تنگ نظران می کوشیدند در یک حرکت حساب شده «گفتمان جریان تردید» را به زعم خود به ادبیات سیاسی ایران وارد کرده و عزم حذف ر به بهانه تردید داشتند، ملت بزرگ ایران پشت حیلت را شکست و دولت «تدبیر و امید» را آفرید.

طباطبایی: اخلاق سیاسی را فراموش نکنیم

مهر: یک فعال اصلاح طلب گفت: اگر این انتخابات نماد اخلاق گرایی مجموعه نیروهای اصلاح طلب و اعتدالگرا بود، که بود، در هیچ شرایطی اخلاق سیاسی را فراموش نکنیم، این پیروزی همه مردم است و تلاش کنیم فعالیت ها و برنامه های مان گروهی و جناحی نباشد. شهاب الدین طباطبایی گفت: اصلاح طلبان و اعتدالگرایان حامی حسن روحانی به ویژه جوانان فعال سیاسی وابسته به این گروه ها در طول هشت سال گذشته با وجود همه محدودیت ها تجربیات ارزشمندی اندوخته اند.