آرشیو سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۱۰
سیاست
۲

میزخبر

ژیلابنی یعقوب، روزنامه نگار و فعال اجتماعی که ازجمله بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات سال 88 بود شامگاه یکشنبه با پایان یافتن مدت محکومیت از زندان اوین آزاد شد.همچنین نسرین ستوده از وکلای بازداشت شده پس از انتخابات سال 88 که محکومیت حبس خود را در بند زنان زندان اوین پشت سرمی گذارد شامگاه یکشنبه به مرخصی آمد.

محمود احمدی نژاد چهارشنبه هفته جاری در گفت وگوی زنده تلویزیونی گزارشی از خدمات و فعالیت های دولت ارائه می کند.

عزت الله ضرغامی، رییس رسانه ملی با ارسال نامه یی به محضر رهبر معظم انقلاب، گزارش جامع عملکرد معاونت ها و برنامه سازان صداوسیما در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را تقدیم ایشان کرد.

حجت الاسلام تیمورعلی عسگری، مشاور دکتر روحانی خبر حضور رییس جمهور منتخب در جلسه سه شنبه یا چهارشنبه این هفته مجلس برای دیدار با نمایندگان را تکذیب کرد. مشاور رییس جمهور منتخب گفت: برنامه یی برای حضور حجت الاسلام روحانی در مجلس تا قبل از برگزاری مراسم تحلیف تنظیم نشده است.

حسین امیری خامکانی نماینده زرند، روز یکشنبه در نطق میان دستور خود گفت: مردم خواستار اصلاح روش های موجود و تغییر رفتارهای تندرو و افراطی هستند که باید این پیام را همه سیاسیون، اهالی رسانه، تریبون ها و روزنامه ها دریافت کنند. افرادی که آرامش جامعه را بر هم می زدند و شمشیر دور سر می چرخاندند، به غیر از خود به هیچکس و هیچ چیز فکر نمی کردند و چند سال بهترین فرزندان این مرز و بوم را زیر بدترین تازیانه های تهمت و افترا کوبیدند و ستون های نظام و یاران امام و رهبری را به خیال خود از صحنه خارج کردند.