آرشیو چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۱۷
ورزشی
۱۵

مصوبات مهم جلسه هیات رییسه

هیات رییسه فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از پیام ویژه مقام معظم رهبری درباره موفقیت تیم ملی فوتبال و صعود به جام جهانی اعلام می دارد با عنایت به پیام معظم له، باید با تلاش بیشتر و هدفمندتر نسبت به راهبردی کردن برنامه های عملیاتی فدراسیون فوتبال، تیم های ملی و توسعه فوتبال کشور اهتمام لازم به عمل آید.

هیات رییسه فدراسیون فوتبال از دکتر بابایی مدیرعامل، دکتر مهرعلی رییس هیات مدیره و همچنین سایر اعضای هیات مدیره وقت شرکت هواپیمایی آسمان درباره همراهی و مساعدت با تیم ملی فوتبال کشور در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی اعلام کرد که این شرکت با عقد قرارداد همراهی تیم ملی و صعود آن به جام جهانی، نقش بسزایی در به وجود آمدن شادی و غرور ملی مردم عزیز ایران را داشته است، تشکر و قدردانی کرد.

تعداد بازیکنانی که هر باشگاه می تواند با رعایت مقررات ثبت و اولویت اسامی منظور و معرفی کند، جمعا 38 نفر خواهد بود.

بنا به پیشنهاد رییس کمیته داوران، هدایت الله ممبینی به عنوان عضو جدید کمیته داوران منصوب شد.

بنا به پیشنهاد کمیته عضو گیری فدراسیون فوتبال درباره تعرفه حق عضویت اشخاص حقیقی و حقوقی در فصل 93-92 طبق بند 1–1 ماده 74 اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب رسید.

با توجه به درخواست فدراسیون مبنی بر افزایش زمان استراحت بازیکنان ملی پوش و تعویق شروع مسابقات لیگ برتر و تصویب هیات رییسه سازمان لیگ برتر، زمان تعویق و شروع مسابقات لیگ برتر از نوزدهم تیرماه به دوم مرداد ماه مصوب شد و بدیهی است که زمان پایان نقل وانتقالات لیگ برتر از 15 تیر ماه به 20 تیرماه موکول شد. همچنین مقرر شد با توجه به اعلام موعد نقل و انتقالات بازیکنان خارجی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، پایان زمان نقل و انتقالات این بازیکنان کماکان تا 15 تیرماه خواهد بود.