آرشیو دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۲۱
حوادث
۱۴

حوادث بدون تیتر

اعتماد| با تلاش تکنیسین های فوریت های پزشکی شهرستان اصفهان مرد 32 ساله یی پس از ایست کامل قلبی تنفسی به زندگی بازگشت.

مهر|سردار مومنی، رییس پلیس راهور گفت: رانندگان در صورتی که جرایم رانندگی خود را از ابتدای ماه مبارک رمضان طی مدت 6 ماه بپردازند دو برابری جرایم رانندگی آنها تا پایان سال 90 بخشیده می شود.

گروه حوادث| مردی که به اتهام قتل دو مرد دیگر مدتی را در زندان رجایی شهر کرج به سر برده بود و منتظر اجرای حکم اعدامش بود با رضایت اولیای دم از طناب دار رهایی یافت. ناصر 36ساله که پسرعمه همسرش را در سال 76 در تهران به قتل رسانده بود 10 سال بعد مرتکب جنایت دیگری شد که انگیزه اش همانند جنایت اول مسائل ناموسی بود. قربانی دوم سوءظن های ناصر صاحب یک کلوپ ورزشی بود که ناصر گمان می کرد با همسرش در ارتباط است. پلیس آگاهی تهران بزرگ در حالی به نیابت موفق به دستگیری این مرد شد که همسرش پس از آنکه موفق به فرار از دست او شده بود با پلیس تماس گرفته و موضوع را گزارش داده بود.

اعتماد| سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده در یک کارگاه تولیدی ابر و اسفنج در جنوب شرق پایتخت خبر داد. وی با اشاره به اینکه این حادثه مصدوم یا فوتی نداشت و محل حادثه یک کارگاه 600 متری با 300 متر سوله و 300 متر حیاط بود، گفت: این کارگاه ابر و اسفنج 600 متری که 300 متر سوله نیز داشت کاملاشعله ور شده و آتش آن به یک کارگاه تولید کارت پستال نیز سرایت کرد.