آرشیو یکشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۷۳۸
تلویزیون
۱۰

بدهکاری دودکش به عوامل

محمدصادق آذین، مدیر تولید سریال تلویزیونی دودکش با اشاره به تلاش شبانه روزی گروه سازنده این سریال تلویزیونی گفت: «تا پیش از پخش قسمت اول این سریال، اطلاعی از حضور یک بانک در مقام اسپانسر این سریال نداشتم.»

به گزارش شبکه خبری سینمای ایران، مشکلات مالی تلویزیون در ماه های اخیر سبب شده تا شبکه های تلویزیونی برای ساخت سریال به دنبال جذب مشارکت کننده مالی- اسپانسر- باشند. چندی پیش مدیر شبکه یک سیما گفت تلویزیون دچار بحران مالی است و اگر تهیه کننده یی با خود پول بیاورد ما از او استقبال خواهیم کرد. سریال تلویزیونی دودکش که این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است، با مشارکت یکی از بانک های خصوصی ساخته شده است و تهیه کننده آن «زینب تقوایی» در نخستین تجربه تلویزیونی خود ساخت این سریال را مقابل دوربین برده است. «محمدصادق آذین» یکی از مدیران تولید قدیمی و باسابقه سینمای ایران و تهیه کننده چند فیلم سینمایی اظهار کرد: «زمانی که تیتراژ را دیدم تازه فهمیدم که سریال «دودکش» اسپانسر دارد ولی تاکنون هیچ پولی دریافت نکرده ایم، من بعد از این همه سال کار نگران پول خودم نیستم اما تیم حرفه یی را با قرارداد آورده ایم که در آخر این تیم حرفه یی نباید ناراضی بروند.»

این مدیر تولید باسابقه در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا با وجود سوابق متعدد تهیه کنندگی در سینما، این حرفه را در تلویزیون دنبال نمی کند، گفت: «من مناسبات تلویزیون را نمی شناسم. وقتی می پذیرم که تهیه کننده پروژه یی باشم، اگر شده خانه خود را بفروشم می فروشم تا مدیون کسی نباشم و حق آدم های زحمتکش را بدهم.»