آرشیو یکشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۴۳۲
پایتخت
۲۷
ایستگاه

اعطای وام بدون ضامن برای فرهنگیان

معلمان شاغل و بازنشسته عضو شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان، می توانند از وام غیر نقدی بدون ضامن به میزان 40میلیون ریال برای خرید کالا، استفاده کنند.

انصاری، مدیر عامل شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان با اعلام این مطلب، افزود: درپی جلسات متعددی با بانک های خصوصی و دولتی در نهایت با یکی از بانک های معتبر سطح کشور برای پرداخت این وام خرید به توافقات نهایی رسیدیم.

انصاری افزود: بر اساس این تفاهمنامه، وام مذکور در قالب کارت اعتباری به نام کارت صدرا به متقاضیان ارائه خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر اعضای شرکت تعاونی بازنشسته هستند، این وام می تواند نیازهای آنها را برطرف سازد. انصاری به شرایط بازار و فروش کالابا 3 برابر قیمت اشاره کرد و گفت: شرکت تعاونی فرهنگیان برای کمک به توان خرید فرهنگیان اقدام به تهیه کارت اعتباری صدرا کرده است.

انصاری با اشاره به نحوه دریافت کارت صدرا، افزود: برای تهیه این کارت همه فرهنگیان شاغل و بازنشسته در شهرستان های استان تهران می توانند درخواست خود را به شرکت تعاونی فرهنگیان ارائه دهند. انصاری روش دیگر درخواست کارت صدرا را اینترنتی اعلام کرد و گفت: اعضای شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان استان تهران می توانند از طریق سایت شرکت تعاونی به آدرس www.farhangiancorp.ir و در قسمت ثبت نام کارت صدرا درخواست صدور کارت کنند.

انصاری افزود: فرهنگیانی که در حال حاضر عضو شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان استان نیستند لازم است در مرحله نخست نسبت به عضویت خود اقدام کرده و در مرحله بعد برای دریافت کارت صدرا ثبت نام کنند. وی درباره نحوه بازپرداخت وام دریافتی از اعتبار کارت گفت: دارنده می تواند در مدت 6 ماه نسبت به خرید اقدام کند، فارغ از اینکه خرید در چه زمانی صورت گرفته باشد، بانک پس از 6 ماه از تاریخ صدور کارت، نسبت به دریافت اقساط از طریق کسر حقوق اقدام می کند.