آرشیو دوشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۷۵۵
سیاست
۳

اراده قاطع رییس جمهور امیدبخش است

حسین انصاری راد، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم در گفت وگو با ایلنا در رابطه با کابینه دولت یازدهم گفت: آقای روحانی نهایت دقت را در انتخاب کابینه به کار برد و همه جهات را در انتخاب وزرا ملاحظه کرد. در حال حاضر با توجه به شرایط کشور و معادلات قدرت و تناسب مدیریت بهترین کابینه در خدمت مردم و برای برون رفت از وضعیت و مشکلات موجود خارجی و داخلی انتخاب شده است. انصاری راد درباره برنامه وزرا و میزان کارآمدی این برنامه ها در وضعیت کنونی کشور گفت: برنامه وزرا و اراده قاطع رییس جمهور برای تحقق بخشیدن به مطالبات مردم امیدبخش است. جا دارد همه و به ویژه مجلس در همراهی و مساعدت دولت سعی کنند تا گره ها گشوده شود و این بار سنگین به منزل برسد و همچنین سخنان رییس جمهور در این مدت نویدبخش بوده است.

امید است اقدامات به ثمر برسد و مطالبات تحقق یابد و امید مردم به یاس تبدیل نشود و مردم عزیز کشور، اخلاق و قانون و عدالت را با تمام وجود لمس کنند.

وی با اشاره به نقش اصلاحات در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و کنش اصلاح طلبان در دولت یازدهم گفت: حقیقت این است که توفیق دولت اعتدال همان موفقیت اصلاحات بود. اجماع اصلاح طلبان و انصراف آقای دکتر عارف که ایثاری قابل ستایش بود انتخاباتی افتخارآمیز را رقم زد و اداره کشور در مداری قرار گرفت که ان شاءالله ادامه خواهد یافت.