آرشیو دوشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۷۵۵
سیاست
۳

بدون تیتر

عباس عراقچی، سخنگوی وزارت خارجه|هنوز تصمیمی برای انتقال مذاکرات هسته یی به این وزارتخانه گرفته نشده است (ایسنا)

روزنامه گلف نیوز| امید به پیشرفت دیپلماتیک با روی کار آمدن حسن روحانی، رییس جمهور جدید ایران دوباره احیا شد و دولت اوباما تاکنون برخی نشانه های آشتی را نمایش داده است که اگر با اقدام متقابل روبه رو شود و کنگره مانع آن نشود می تواند به نوعی پیشرفت منجر شود و کشورهای حاشیه خلیج فارس باید رویکرد در قبال ایران را ارزیابی و درصورت لزوم تغییر دهند. (ایسنا)

ویلیام لویرز، توماس پیکرینگ و جیم والش سه تحلیلگر برجسته امریکایی| دولت اوباما باید نشان دهد که تغییرات ایجاد شده در ایران را جدی گرفته و به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست. رویکرد جدید امریکا درباره رییس جمهور جدید ایران باید به زودی آغاز شود: حتی این رویکرد باید پیش از مراسم تحلیف روحانی در دستور کار قرار می گرفت. (دیپلماسی ایرانی)

سردار احمد وحیدی، وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: جمهوری اسلامی ایران امروز از لحاظ قدرت موشکی به عنوان نخستین کشور قدرتمند منطقه و ششمین کشور دنیا شناخته می شود. (فارس)

امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش: رزمایش «قمر بنی هاشم» آبان ماه سال جاری در منطقه جنوب شرق کشور و در سه محور عملیاتی برگزار می شود. هوانیروز حضور پررنگی در این رزمایش به ویژه در پشتیبانی یگان های زرهی دارد. (مهر)

امیر حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش| رزمایش دریایی ولایت 92 نیمه دوم سال جاری در آب های آزاد برگزار می شود و یگان های مختلف این نیرو اعم از سطحی، زیرسطحی و پروازی در آن شرکت خواهند داشت. (فارس)

هوشنگ امیراحمدی|امریکایی ها توپ را در زمین آقای روحانی انداخته اند، با شتاب آقای روحانی را دعوت به میز مذاکره و مصالحه می کنند و در همین حال هم یک تله «آزمایش» برایش گذاشته اند. فکر آنها این است که آقای روحانی در این «آزمایش» توقف غنی سازی رفوزه خواهد شد و در آن صورت تخریب ایشان و افزایش فشار به ایران آسان تر خواهد بود. (عصر ایران)