آرشیو پنجشنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۲۷۶۴
سیاسی
۳

بدون تیتر

سید عباس عراقچی، سخنگوی وزارت امور خارجه: انتشار خبر سفر سه شنبه شب بشار اسد به ایران که از سوی رسانه های اسراییلی منتشر شده «خنده دار» است. (باشگاه خبرنگاران جوان)

نیروهای امنیتی ایران روز چهارشنبه 15 تبعه پاکستان را به نیروهای مرزی پاکستان در مرز مشترک دو کشور در تفتان تحویل دادند. (ایسنا)

غضنفر رکن آبادی، سفیر ایران در لبنان: هدف از سیاست های امریکا و هم پیمانان منطقه یی آن در حمایت از اقدامات نفرت انگیز و ضد انسانی گروه های تکفیری و ایجاد فتنه مذهبی در منطقه، در راستای صیانت از امنیت رژیم صهیونیستی است. (مهر)

ابوبکر عبدالله القربی، وزیر خارجه یمن: طرف های ذی ربط تمام تلاش شان را برای آزادی دیپلمات ایرانی به کار می بندند. (ایسنا)

کانال دوم تلویزیونی رژیم صهیونیستی از احتمال استفاده این رژیم از ماهواره «عاموس 4» برای جمع آوری اطلاعات از سوریه و ایران خبر داد. (ایسنا)

در پی بستری شدن آقای حبیب الله عسگراولادی در یکی از بیمارستان های تهران، آیت الله هاشمی رفسنجانی با اعزام نماینده و برقراری تماس تلفنی با بیمارستان، ضمن احوالپرسی، در جریان مداوای ایشان قرار گرفت.(اعتماد)

جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز سه شنبه شب با حضور آیت الله مهدوی کنی، دبیرکل و اکثر اعضا برگزار شد. آیت الله مهدوی کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در این جلسه از برخی از اعضا خواست تا به نام جامعه روحانیت موضع گیری نکنند. (تسنیم)

غلامعلی جعفرزاده، عضو هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید: قطعا از زریبافان به دادسرای ویژه کارکنان دولت، طرح شکایت خواهم کرد و او باید پاسخگو باشد. (خانه ملت)

آیا نباید حماقت احتمالی امریکا و متحدانش را به فال نیک گرفت؟ همه شواهد حکایت از آن دارند که اگر هیاهوی اخیر، عملیات روانی نباشد، روز واقعه نزدیک شده و انتظارهای چندین و چند ساله برای انتقام رو به پایان است. (کیهان)

دی. پی. سریواستاوا، سفیر هند در تهران صبح دیروز چهارشنبه به وزارت امور خارجه فرا خوانده شد و سید عباس عراقچی، معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جویای آخرین اقدامات دولت هند درباره این کشتی ایرانی دیانته شد.

(ایسنا)

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از سرگیری دور جدید مذاکرات هسته یی با آژانس را تکذیب کرد.

(باشگاه خبرنگاران جوان)