آرشیو پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۸۷
سیاسی
۲

بدون تیتر

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت از نامه عزت الله ضرغامی به رییس جمهور درباره واگذاری زمین های خالی نمایشگاه بین المللی به صدا و سیما خبر داد و گفت: از دولت غیر از اجرای قانون نباید انتظار داشت و ما هم در حال اجرای قانون هستیم. (تسنیم)

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با انتقاد از اینکه رویکرد احزاب بیشتر در انتخابات است و حزب واقعی و حرفه یی کم داریم، گفت: در این دوره با مدیریت سیاسی مطلوب، فضای سیاسی قانونی را برای حضور احزاب در صحنه فراهم می کنیم. (فارس)

سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی: برخی «نرمش قهرمانانه» مقام معظم رهبری را اشتباه تعبیر کردند. سخنان رهبر معظم انقلاب در این رابطه از موضع قدرت بوده است.(تسنیم)

علی محمد حاضری، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها: رویکرد استفاده از زبان معقول و منطقی و اعتمادآفرینی آقای روحانی هما ن طور که مورد پسند مردم ایران واقع شد، از سوی جامعه جهانی هم پذیرفته شده است. (ایسنا)

خلبان حمیدرضا پهلوانی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره ایران با کشورهای مصر و بحرین برای گسترش همکاری های حمل و نقل هوایی و برقراری پرواز بین کشورهای مذکور خبر داد و گفت: برای برقراری پرواز مستقیم در مسیر تهران- قاهره و از سرگیری مسیر پروازی تهران- منامه توافقاتی صورت گرفت.

(باشگاه خبرنگاران)