آرشیو پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۸۷
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

رضا قاسمی در دوی 100 متر بازی های کشورهای اسلامی قهرمان شد.

احمد دنیامالی، رییس سابق فدراسیون قایقرانی برای چهار سال دیگر نماینده قاره یی کنفدراسیون قایقرانی آسیا شد.

وعده سرپرست وزارت ورزش محقق شد: پرداخت بیش از 15 میلیارد تومان به 33 فدراسیون

باشگاه پرسپولیس ترازنامه مالی خود را تحویل وزارت ورزش و جوانان داد اما باشگاه استقلال هنوز ترازنامه اصلاح شده اش را ارائه نکرده است.

سخنگوی فراکسیون زنان و خانواده از نشست مشترک فراکسیون متبوعش با سرپرست وزارت ورزش و تشریح برنامه های سرپرست وزارت ورزش و جوانان سخن گفت.

رییس کمیسیون اصل 90 گفت که این کمیسیون هفته آینده موضوع اتفاقات اخیر در فوتبال و اتهامات وارد شده همچون تبانی را مورد بررسی قرار می دهد.

محسن شادی در رقابت های قایقرانی رویینگ آسیا به مرحله نیمه نهایی رسید.

بهزاد داداش زاده، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی اعلام کرد تیم ایران باید مقتدرانه از مرحله گروهی جام جهانی صعود می کرد و قطعا پتانسیل حضور در جمع چهار تیم پایانی را دارد. ایران می تواند به نیمه نهایی صعود کند، تیم من پشتوانه نداشت اما این تیم دارد!

کلاس های دانش افزایی مدرسان و ناظران داوران ایران با حضور دو تن از مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل آکادمی فوتبال از صبح روز سه شنبه آغاز شده و تا بعدازظهر پنجشنبه ادامه دارد، همچنین روزهای جمعه و شنبه کلاس نظارت داوری برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران 10 صبح پنجشنبه در جام جهانی رو در روی روسیه قرار می گیرد.

کاروان کاراته با کسب 11 مدال به عنوان نایب قهرمانی سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی دست یافت، کومیته تیمی مردان هم به مدال نقره دست یافت.