آرشیو یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۹۵
سیاسی
۲

بدون تیتر

سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین: دنیا بداند جوانان ایرانی مبارزه را با ظلم و ستم تا نابودی کامل استکبار و محو صهیونیسم ادامه خواهند داد. (تسنیم)

سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده ناجا: بررسی قتل یکی از سپاهیان به حفاظت اطلاعات سپاه سپرده شد. (ایسنا)

حسین سبحانی نیا، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نبود اعتماد به امریکا فرمایشی است بدان معنا نیست که فعالیت های دیپلماسی در صحنه جهانی را انجام ندهیم بلکه بدان معناست که باید تلاش کنیم در چارچوب منافع ملی و با حفظ اصول و نرمش قهرمانانه کارها را دنبال کنیم. (ایسنا)

اکبر ترکان، مشاور رییس جمهور و سرپرست سازمان فضایی ایران: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منحل نخواهد شد و رییس جمهور فردی را برای این پست در نظر گرفته است. (تسنیم)

سعید حیدری طیب، عضو کمیسیون انرژی مجلس: روحانی در سازمان ملل با قدرت تمام از سیاست تنش زدایی ایران دفاع کرد. (فارس)

جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران: روحانی با کلید آمد اما برخی اطرافیانش با داس آمده اند و عملکرد آنها در برخی ارگان ها موید این مساله است. (رسا)

محسن افتخاری، سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران: پرونده کهریزک هنوز در دیوان عالی است و احکام آن تایید نشده است. (باشگاه خبرنگاران)

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: شعار مرگ بر امریکا بخشی از رسالت دینی، فرهنگی و انقلابی ملت ایران است و این شعار مردمی با تلاش عده یی سازشکار حذف نخواهد شد.

امیرحسین قاضی زاده، سخنگوی جبهه پایداری: اسامی مورد نظر از سوی شورای مرکزی برای تعیین جانشین مرحوم آیت الله خوشوقت به شورای فقها ارسال شده و تاکنون نتیجه یی اعلام نشده و کماکان منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی شورا هستیم. (باشگاه خبرنگاران)

حسین ذوقی، سخنگوی ستاد دانشجویی سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری: آقای جلیلی در حال حاضر نه قصد راه اندازی حزب و نه فعالیتی در این راستا دارد. (باشگاه خبرنگاران)