آرشیو یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۹۵
اقتصاد
۴

پرسه در بازار

مسکن تهران 10 درصد ارزان شد

رکود معاملات بازار مسکن که از ابتدای تابستان آغاز شده و اکنون به اوج رسید، باعث شده متوسط قیمت مسکن در تهران در بازه زمانی 13 شهریور امسال تا 13 مهرماه حدود 10 درصد کاهش یابد.

آغاز توزیع نامحدود تخم مرغ

یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در توزیع تخم مرغ در استان تهران وجود ندارد، گفت: نیازهای مردم تامین خواهد شد و مشکلی در توزیع وجود ندارد.

اعاده کالاهای متروکه

اردشیر محمدی، مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از اعاده کالاهای متروکه با اولویت گروه؟ به گمرکات کشور خبر داد وگقت: در راستای حمایت از وارد کنندگان کالاهای گروه 10 این اقدام صورت می گیرد و این کالاها پس از اعاده توسط صاحبان کالاو طی تشریفات قانونی ترخیص و وارد کشور می شود.

مشارکت با پیمانکاران نفت اوپک

به گفته رضا پدیدار، رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت زنگنه در حال تکمیل برنامه یی برای افزایش ظرفیت ساخت داخل است و به این بهانه جلسه با این انجمن را به تعویق می اندازد.

صنعتگران و بهره مندی از تسهیلات صنایع کوچک

سید محمد علی سید ابریشمی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: سرمایه گذاران با حضور در شهرک های صنعتی می توانند ضمن بهره گیری از زیرساخت های مناسب از تسهیلات حمایتی حوزه صنایع کوچک در جهت تامین سرمایه در گردش بهره مند شوند و چرخه تولید را به حرکت درآورند.

تخم مرغ شانه یی 13 هزار تومان

فرزاد طلاکش، دبیر کانون سراسری پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: با حذف ارز مرجع برای واردات خوراک مرغ و تعیین نرخ جدید ارز، قیمت هر شانه تخم مرغ به بیش از 13 هزار تومان افزایش می یابد.