آرشیو سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۹۷
سیاسی
۲

بدون تیتر

قاسم روانبخش، عضو جبهه پایداری با اعلام جزییات طرح جدید کمیته آموزشی این جبهه: بر خلاف نگاه برخی از افراد که فکر می کنند پایداری فصلی عمل می کند، هدف اصلی ما کار فرهنگی برای نیروسازی برای انقلاب است. (فارس)

حسین کمالی، رییس دوره یی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: روز پنجشنبه جلسه فوق العاده یی از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در محل حزب اسلامی کار برگزار می شود تا اصلاحاتی در آیین نامه پیشنهادی صورت گیرد. (ایلنا)

داریوش قنبری، نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم: اینکه دولت بخواهد در عرصه دیپلماسی با اسراییل جنگی دیپلماتیک داشته باشد و هم در داخل با افراطیون مقابله کند نهایت بی انصافی است. (ایلنا)

روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی: پزشکان معالج استاد عسگراولادی معتقدند وضعیت جسمی ایشان رو به بهبود است و پیشرفت های بسیار خوبی در سلامتی ایشان حاصل شده است. (ایسنا)

سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین: شبکه خودفروخته یی که فتنه؟ را راه انداخت از سازمان سیا ماموریت جدیدی برای ایجاد دودستگی بین ملت و «مصر»ی کردن ایران دریافت کرده است. (پایگاه اینترنتی بسیج)

نماینده ولی فقیه درسپاه: نفوذ ایران درمنطقه بیش از آن است که امریکا بایک حمله نظامی آن را ازبین ببرد. (تسنیم)

سیداحمدرضا دستغیب، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: به نظر بنده این نظرسنجی که مطرح شده است الان موضوعیت و مفهومی ندارد و جایگاه آن هم تعریف خاصی ندارد، گفت: در شرایط کنونی به نظر من تدابیر بهتری را می توانیم داشته باشیم. (خبر آنلاین)

حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: امریکا از نظر ماهیت هیچ تغییری پیدا نخواهد کرد و تا زمانی که تغییر نکند نباید به مذاکرات صورت گرفته با آن خوشبین باشیم. (ایسنا)

عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی: از وزیر کشور درباره انتصابات استانداری البرز سوال خواهم کرد. (فارس)

ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی: امروز ایران در عالی ترین سطح استقلال سیاسی در جهان قرار داشته و امریکا جسارت کمترین تحرک نظامی در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارد. (ایرنا)