آرشیو چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۹۸
سیاسی
۲

بدون تیتر

قاضی پور، نماینده ارومیه: به واسطه قاچاق سیگار، پول و ارز کشور به دست ضد انقلاب می افتد و در مسائل جاسوسی و خرابکاری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار می گیرد. (خبرآنلاین)

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ریزش ها و پیاده شدن اشخاص از قطار انقلاب نباید تعجب نسل جوان را برانگیزد، بلکه جوانان باید آن را عبرت آموز و موجب تصفیه انقلاب بدانند. (تسنیم)

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: اگر نظم و قانون در نیروهای مسلح وجود داشته باشد، رشد و بالندگی هر چه بیشتر را به دنبال خواهیم داشت. (ایرنا)

رییس قوه قضاییه: در روند رسیدگی قانونی و قضایی به پرونده فساد؟ هزار میلیاردی اکثر متهمان حکم گرفتند و عادلانه محاکمه شدند که حکم برخی از آنها اجرایی شده و برخی دیگر به زودی اجرا می شود. (فارس)

قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس: اعضای هیات دولت تنها به دنبال هیاهوی مذاکره هستند که نتیجه آن معلوم نیست و تعدادی از وزرا نیز از آزادسازی قیمت ها صحبت می کنند، آیا این ضعف مدیریت کشور نیست؟ (ایسنا)

حجت الاسلام رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز: هر کس در هر مقامی بخواهد به دولت فشار بیاورد، باج خواهی و زیاده خواهی است و این برخورد نباید به یک عرف و فرهنگ تبدیل شود. (فارس)

محمد نیشابوری، سخنگوی حزب اسلامی کار: دولت باید آنچه در مذاکرات صورت گرفته را شفاف با ملت درمیان بگذارد و امکان نقد آزادانه را برای نخبگان و رسانه ها فراهم کند تا با بررسی همه جوانب برای آینده مذاکرات و نیز نحوه و چارچوب گفت وگو با غرب به یک اجماع ملی برسد. (مهر)

رییس سازمان بازرسی کل کشور: هدف از نظارت و بازرسی ایجاد آرامش و اعتدال برای شهروندان است. (ایلنا)

رستم قاسمی، مشاور ارشد وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: اصول انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل معامله و مذاکره نیست. (ایسنا)

سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین: اگر ساخت درونی مستحکم نباشد، در مذاکره موفق نمی شویم. (ایسنا)

داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری: سخنان اخیر رهبری، نوعی پاسخ به تغییر لحن اوباما پس از دیدار با نتانیاهو بود. (ایسنا)