آرشیو چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۹۸
جامعه
۱۲

خبر

تشکیل کمیته ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از تشکیل کمیته یی برای ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: در آموزش و پرورش فقدان تناسبی در نیروهای انسانی وجود دارد، به شکلی که در بعضی مناطق با تورم نیروی انسانی و در مناطقی دیگر با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و امیدواریم برای سال 93 این ساماندهی انجام شود.

علی اصغر فانی درباره وضعیت ورزش دانش آموزی، افزود: وضعیت ورزش در مدارس مطلوب نیست و تمام امکانات را بسیج کرده ایم تا این شرایط بهبود یابد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه یی برای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان دارید؟ افزود: یکی از مباحثی که در کمیته ساماندهی نیروهای انسانی بحث خواهد شد، همین مورد است و باید در بودجه 93 برای آن اعتباری در نظر گرفته شود.

آسیب چشمی پایتخت نشینان به دلیل آلودگی هوا

مهر| دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره سراسری چشم پزشکی ایران از آسیب های بیماری های چشمی پایتخت نشینان به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

دکتر مسعود ناصری پور اظهار داشت: آلودگی هوا در مجموع سلامت افراد را به خطر می اندازد و ناحیه چشم نیز از این مساله مستثنی نیست و عوارض متعدد حساسیت و بیماری های خارج چشم نیز به دلیل آلودگی هوا گریبان افراد را می گیرد.

مشکل مالاریا به افغان های غیرمجاز مربوط می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: مشکلی که در زمینه مالاریا در منطقه جنوب کرمان وجود دارد، مربوط به حضور افاغنه غیرمجاز است.

به گزارش فارس، سیدفریدون افضلی گفت: مواردی از مالاریا که در منطقه دیده شده بومی نبودند، تیم های ما در منطقه آماده هستند و آموزش و بهسازی محیط در حال انجام است، امیدواریم بتوانیم انواع مالاریا را ریشه کن کنیم.