آرشیو دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۸۰۲
ورزش
۱۵

خبر

جلسه فتح الله زاده و مجیدی

طی چند روز گذشته مطالب زیادی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال مطرح شده ولی کاپیتان استقلال در این مورد اظهارنظری نکرده که همین موضوع نشان می دهد وی قصد چنین کاری را ندارد. علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص اظهار داشت: نمی دانم این شایعات از کجا نشات می گیرد و این خبر از کجا مطرح شده اما مجیدی از بزرگان استقلال است و تا هر زمانی که بخواهد می تواند در تیم ما بازی کند. قرار است 2 روز دیگر جلسه یی را با فرهاد مجیدی برگزار کنم تا ببینم منشا این اخبار چیست ولی تا جایی که من می دانم او با قدرت در استقلال به کارش ادامه خواهد داد.

فتل در سوزوکا هم قهرمان شد

پانزدهمین مرحله از گرندپری مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک در پیست سوزوکا ژاپن برگزار شد و راننده آلمانی تیم ردبول موفق شد سریع تر از سایر رقیبان از خط پایان بگذرد و عنوان قهرمانی این مرحله را به دست آورد. اتومبیلرانان در این رقابت پیست 807/5 کیلومتری را در 53 دور پیمودند و در رقابتی نزدیک سباستین فتل با کسب زمان یک ساعت و 26 دقیقه و 49 ثانیه و 310 هزارم ثانیه عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از این راننده آلمانی، مارک وبر استرالیایی هم تیمی فتل با اختلاف 7 ثانیه دوم شد و رومن گروسجین از لوتوس با اختلاف 9 ثانیه نسبت به نفر اول در جایگاه سوم ایستاد. فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی تیم فراری هم که در دور تعیین خط عملکرد نامناسبی از خود به نمایش گذاشته بود موفق شد با عبور از اتومبیلرانان مدعی با اختلاف 45 ثانیه نسبت به نفر اول رده چهارم را از آن خود کند.

پرنده اوکراینی، بهترین دوومیدانی کار سال اروپا

«بودان بوندارنکو» پرنده ارتفاع اوکراین جایزه بهترین دوومیدانی کار اروپا را دریافت کرد. جایزه بهترین دونده زن هم به سوزانا هینووا دونده دوی 400 متر با مانع از چک رسید. امیر بکریچ از صربستان و آنیتا هینریکسدوتیر از ایسلند نیزجوایز ستاره های نوظهور را کسب کردند. این افراد را علاقه مندان به دوومیدانی، رسانه ها، فدراسیون های اروپا و همچنین هیاتی از کارشناسان از طریق رای گیری انتخاب کرده اند.