آرشیو سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۸۰۸
ورزش
۱۵

مهدی نظری، آرش برهانی، علیرضا نیکبخت و فردین عابدینی...

نامه وارده هواداران

آخرین اخبارحاکی از کنار گذاشتن این چهار بازیکن در نیم فصل است. همان طور که ابتدای فصل مربی در سفرهای خارج از ایران بودند این اسامی جذب شدند.

مهدی نظری که بابت ادای دین در شیراز به استقلال آمد و خاطرتان باشد بعد از بازی فجر با استقلال مدیرعامل فجر فریاد زد فصل دیگر نظری به استقلال می آید!نیکبخت واحدی هم که از لحاظ فرهنگی جذب شد و چپ استقلال را بیمه کرد اصلاهیچ دلالی هم در کار نبوده! فردین عابدینی هم سوغاتی سفرهای قلعه نویی در کانادا و امریکا بوده که با بی تدبیری ایشان حمودی کنار گذاشته شد و قرار شد عابدینی جای خود را به راحتی پر کند و خلایی احساس نشود و زوج خسرو و فردین آتشین باشد!اما آرش برهانی هم با بی تدبیری مربی خراب شد تا نشان دهد هنوز هنرش را برای ستاره سوزی حفظ کرده است. به راستی این همه ریخت و پاش و بازیکن های چند میلیاردی همانند فصل گذشته که با احتساب نیم فصل نزدیک به 14، 13 بازیکن جذب کردیم، استقلال را به آن هدف و آینده نگری برای فصل های آتی زنده نگه می دارد؟

مسوول این همه بدهکاری ها برای باشگاه کیست؟ آقای قلعه نویی با قرارداد کلانی که به جیب زده است برایش خیلی خوشایند هم هست استقلال در نبودش به زمین بخورد، پس نقش «هوادار با غیرت» چیست؟

الان هم می شنویم که آقای پیروز قربانی که در سال گذشته با کادر فنی و کاپیتان محبوب استقلال مصاحبه های حق به جانبی انجام داده بود و الان هم که از راه آهن کنار گذاشته شده است نیم فصل قصد پیوستن به استقلال را دارد. آقای قلعه نویی، آیا واقعا بازیکنی با 34 سال سن به درد استقلال می خورد؟ بازیکنی که در این چند سال گذشته فقط با مصاحبه های حاشیه یی بدترین بی احترامی را به مدیریت و کاپیتان محبوب استقلال انجام داده، آیا دلیلی برای جذب چنین بازیکنی هست؟ آقای قلعه نویی جوابگوی نتیجه نگرفتن استقلال در این شش هفته چه شخصی است؟

شما، مدیریت و یا بازیکنان؟*