آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲، شماره ۲۸۱۹
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

نمایندگان مجلس یکشنبه هفته آینده به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می پردازند و بعد از آن به حوزه های انتخابیه شان سرکشی می کنند.

درخواست پرسپولیس برای بازی با گالکسی، تیم سابق بکام دکتر علیزاده، رییس آکادمی ملی فوتبال ایران پیوند میان جامعه دانشگاهی و ساختار فوتبال ایران به همراه اجرایی شدن مطالب مطرح شده در کنگره را از مهم ترین هدف همایش بین المللی علم و فوتبال عنوان کرد.

قراخانلو، دبیر علمی کنگره بین المللی علم و فوتبال می گوید برگزاری چنین همایش هایی سبب بالارفتن بار علمی فوتبال و معطوف شدن نگاه FIFA و AFC به ایران می شود. پیشرفت فوتبال بدون توسعه علمی ممکن نیست.

اعضای تراکتورسازی به دلیل حساسیت بازی این تیم مقابل استقلال ممنوع المصاحبه شده اند، ولی تعدادی از آنها کماکان مصاحبه می کنند.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از محرومیت دو ساله سیدمهدی حسینی، بازیکن تیم صبای قم به دلیل استفاده از داروی استروئید آنابولیک خبر داد.

فدراسیون جهانی جودو جدیدترین رده بندی برترین های جودو در پایان ماه اکتبر را منتشر کرد که بیشتر نمایندگان ایران دچار افت شدند. رتبه ششمی جواد محجوب همچنان بهترین جایگاه نمایندگان ایران به شمار می رود.

بند حکمیت معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان در اختلافات میان فدراسیون فوتبال و هیات های استانی حذف شد.

احمد جعفری پور، سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران می گوید اگر برنامه هایش اجرایی شود، تیم ایران از رده 35 دنیا به رده 24 می رسد.

طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون شنا، رقابت های لیگ برتر واترپلو از 29 آبان استارت می خورد.

تیم ملی فوتبالدستی ایران در مسابقات قهرمانی جهان که در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد با درخشش بی نظیر و کسب 10 مدال (5 طلا، 2 نقره و 3 برنز) بهترین نتیجه تاریخ این رشته را برای ایران ثبت کرد.

سومین مرحله رقابت‎های دوچرخه سواری لیگ برتر کوهستان در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

استاندارد لیژ در غیاب رضا قوچان نژاد موفق شد با غلبه بر گنت به صدر جدول لیگ بلژیک صعود کند.