آرشیو دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲، شماره ۲۸۲۴
جامعه
۱۳

دکه خبر

مسعود امینی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده ورزارت ورزش و جوانان گفت: پس از گذشت یک سال از طلاق زوجین، 90 درصد خانم ها علاقه مند به بازگشت به زندگی هستند، بنابراین دفتر ازدواج و تعالی خانواده ورزارتخانه طرحی به عنوان «بازگشت به زندگی» را برنامه ریزی کرده و در حال تامین اعتبار آن برای اجراست.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در تازه ترین اطلاعیه خود مجوز صدور مطب به دانشجویان پزشکی را منوط به تسویه حساب آنها با صندوق رفاه دانست.

علی آهون منش، رییس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی گفت: دوره های کاردانی دانشگاه های غیر انتفاعی متقاضی ندارد و ظرفیت 90 درصد دوره های کاردانی دانشگاه های غیر انتفاعی خالی مانده است.

آهون منش در گفت وگو با مهر درباره حذف رشته های بدون متقاضی دانشگاه غیرانتفاعی گفت: دانشگاه های غیرانتفاعی درباره حذف رشته، تابع وزارت علوم هستند و وزارت علوم دراین خصوص بسیار سخت گیری می کند.

وی ادامه داد: وقتی خواستار حذف رشته هستیم این کار در شورای گسترش انجام می شود ولی به سختی با راه اندازی رشته های جدید در دانشگاه موافقت می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از کسری پنج هزار میلیارد تومانی سازمان در سال 92 خبرداد. به گزارش تسنیم، محمدتقی نوربخش با انتقاد از تصویب بودجه سال 92 در مهرماه، به کارکنان سازمان توصیه کرد: در راستای برنامه ریزی مفید و کارآمد برای سازمان بایدبرای بودجه سال 93 از هم اکنون اقدام کرده و موارد ضروری را لحاظ کنیم.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران گفت: پرونده روزنامه بهار به دادگاه ارسال شده است.