آرشیو پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۳۳
صفحه آخر
۲۴

روی خط خبر

متروی تئاتر شهر

بنای تاریخی تئاتر شهر که دیگر به سختی از لابه لای تیرآهن ها، تلنبار آجرها و سازه های شیشه ای در چهارراه ولیعصر(عج) تهران قابل دیدن است، به گفته مدیرکل جدید میراث فرهنگی تهران قرار است نفسی تازه کند و دهانه متروی این چهارراه مسدود شود

بودجه 93

مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره خالی بودن جای بودجه حمایتی برای بخش های تئاتر، موسیقی و تجسمی در لایحه بودجه 93 گفت: هنوز برای رایزنی در این زمینه با کمیسیون فرهنگی مجلس فرصت هست و حساسیت نمایندگان را می طلبد.

ویتسک و مکبث

گروه تئاتر «مکث» به سرپرستی رضا ثروتی سال آینده نمایش های «ویتسک» و «مکبث» را در جشنواره هایی در کشورهای آلمان و ایتالیا به صحنه خواهد برد.

زادروز منتقد خشن

بیست ویکم آذرماه زادروز 78سالگی رضا براهنی، نویسنده، شاعر و منتقد جنجال برانگیزی است که رضا سیدحسینی او را خشن ترین منتقد ایرانی دانسته است.

شاعر سپید

شاعری که سرودن شعر سپید یا شاملویی را در ادبیات فارسی بنیان گذاشت، 21 آذر 1304 به دنیا آمده است. در آغاز راه شاملو با مخالفت دکتر مهدی حمیدی شاعر و چند استاد دیگر ادبیات مواجه شد

مردهای مردم

نمایش «مردهای مردم» به کارگردانی محسن سراجی و بتینا مظلومی و تهیه کنندگی خیام وقار کاشانی 20 تا 27 آذر هرشب ساعت 20 با حضور گلچهره سجادیه در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می رود.

ماندلادر خانه هنرمندان

نمایشگاه بین المللی پوستر «نلسون ماندلا، پرنده آزادی» در خانه هنرمندان ایران و به دبیری یزدان سعدی برگزار می شود.

جشنواره تجسمی فجر

تاکنون 2200 هنرمند از 42 کشور برای شرکت در ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ثبت نام کرده اند.

دستمزد 180 میلیونی

به گفته کاظم راست گفتار، حامد بهداد درخواست دستمزد 180 میلیونی برای 3روز بازی در فیلم سینمایی «سفر کیمیا» را داشته ولی راست گفتار به این رقم واکنش منفی نشان داده است.