آرشیو پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۳۳
حوادث امروز
۱۸

دزدان گروگانگیر در زد و خورد مسلحانه با پلیس کشته شدند

گروه شوک: دو سارق جوان که در داخل داروخانه ای یک زن را به گروگان گرفته بودند، در جریان مبادله آتش با ماموران، هدف گلوله ماموران قرار گرفتند و کشته شدند.

به گزارش پلیس میامی، متهم اصلی به نام آدریان مونته سانو 27 ساله سارق سابقه دار به همراه دوستش سه شنبه گذشته با ورود به یک داروخانه پس از سرقت پول ها قصد فرار داشتند که پلیس آن ها را محاصره کرد و آدریان بلافاصله برای نجات جان خود یک زن را به گروگان گرفت و به سمت سه افسر پلیس شلیک کرد. این دو سارق سپس توانستند با دزدیدن یک خودرو از محاصره پلیس فرار کنند اما ماموران میامی بلافاصله در عملیات تعقیب و گریز مسلحانه توانستند این سارقان فراری را هدف گلوله قرار دهند و بکشند.

سخنگوی پلیس منطقه در این باره می گوید: سارق (آدریان) با گروگان گرفتن یک زن قصد داشت به خواسته های خود برسد و با همدستش فرار کند. وی تپانچه اش را پشت سر زن گروگان قرار داده و زن بشدت وحشت کرده بود و می لرزید اما گروگانگیر آسیبی به وی نرساند و همراه با دوستش فرار کردند، ولی ماموران ما توانستند در نهایت سارقان را با شلیک گلوله از پای درآورند. این دو سارق بشدت تحت تاثیر موادمخدر بودند و به نظر می رسید قصد داشتند محموله ای از موادمخدر را از داروخانه بدزدند که در عملیاتشان ناموفق ماندند.در این حادثه افسر پلیس، سائول رودریگز با شلیک گلوله دزدان به ناحیه معده اش زخمی شده و دو افسر دیگر نیز از ناحیه بازویشان آسیب دیده اند.ماموران ما مجبور شدند خودرو سارقان را به گلوله ببندند و هر دویشان را بکشند.پلیس اعلام کرده هویت سارق دیگر، هرالد مونته سانو شناسایی شده است که سال 2007 میلادی به خاطر ورود غیرمجاز به یک آپارتمان برای سرقت بازداشت شده بود.