آرشیو سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲، شماره ۲۸۶۷
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

تیم کاراته هیات تهران در دو بخش مردان و بانوان به مسابقات کاراته وان در فرانسه اعزام خواهد شد.

علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پس از پیروزی پنج بر صفر مقابل فنلاند اعلام کرد درست است که در دو مسابقه اخیر با گل های زیاد پیروز شدیم اما قضاوت درباره فینالیست شدن ایران در تورنمنت سن پترزبورگ زود است.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در روزهای 12 و 13 بهمن در استانبول ترکیه برگزار می شود. تیم منتخب کشتی فرنگی در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اعلام اینکه بازیکنانش را در اختیار تیم ملی زیر 22 سال قرار می دهد، اعلام کرد شاید با این کار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهیم.

محمود رضا رضایی، سرپرست دبیری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از اعزام تیم ملی موتور کراس به مسابقات جهانی جهان خبر داد.

مصطفی چایچی، مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری می گوید مذاکرات با مربی فرانسوی دوچرخه سواری هنوز ادامه دارد و نتیجه آن مشخص نیست.

نخستین گرنداسلم سال 2014 از 21 دی در ملبورن استرالیا آغاز می شود که به دعوت فدراسیون جهانی تنیس علی نیلی، داور نشان طلا، علی کاتبی، داور نشان نقره و سید عادل برقعی، داور نشان برنز از ایران در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

در حضور غلامرضا جعفری، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و پروفسور آلپ اصلان جیلان، رییس فدراسیون ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی ترکیه، تفاهمنامه همکاری میان دو فدراسیون امضا شد.

خسرو نصیری، دبیر فدراسیون هندبال ایران از دیدارهای دوستانه تیم ملی با چند باشگاه قطر و تیم ملی ژاپن پیش از مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

بدرالملوک کهرنگی، نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو اعلام کرد 24 دی ووشوکاران اعزامی تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی مشخص می شوند.

پس از تایید کادرفنی و تست پزشکی کاروالیو بازیکن برزیلی استقلال تا پایان نیم فصل دوم به عضویت این باشگاه درآمد.