آرشیو دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲، شماره ۲۸۷۷
حوادث
۱۰

رانندگی خطرناک

ایسنا| رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف یک موتوسیکلت با خودروی پراید به دنبال عبور موتوسیکلت از چراغ قرمز خبر داد. سرهنگ عین الله جهانی در تشریح جزییات این خبر گفت: یک مورد حادثه تصادف جرحی به آدرس تقاطع خیابان انقلاب - تقاطع فلسطین رخ داد که علت آن عبور از چراغ قرمز توسط راکب موتوسیکلت و برخورد با خودروی پراید بوده است که منجر به مجروحیت راکب موتوسیکلت و راننده پراید شد.

مهر| جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با اتوبوس و مصدومیت زنی باردار و همسرش در جریان این حادثه خبر داد. به گفته او در بررسی های اولیه مشخص شد، تصادف میان یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه اتوبوس که سرویس شخصی یکی از سازمان ها بود، رخ داده و باعث محبوس شدن دو سرنشین وانت پیکان در خودرو شده بود. به همین دلیل آتش نشانان پس از قطع برق و جریان سوخت خودرو، اقدام به برش کابین وانت پیکان کرده و زن باردار و همسرش را خارج کردند.

پلیس| تصادف دو دستگاه خودروی پراید با تریلی در محور تربت حیدریه- رشتخوار خراسان رضوی هشت کشته و زخمی برجای گذاشت. سرهنگ «علی اکبر قربانی» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رشتخوار گفت: در این تصادف متاسفانه چهار نفر از سرنشینان خودروهای پراید در دم فوت و چهار نفر دیگر از سرنشینان خودروهای پراید و راننده تریلی به شدت مجروح شدند که با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.