آرشیو پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۲۸۸۶
حوادث
۱۴

وقتی خواب بودم پدر و مادرم را کشتم

پسری 20 ساله مدعی شد

گروه حوادث| کارآگاهان جنایی پایتخت حل معمایی جنایی را پیش رو دارند که پسری 20 ساله در آن مدعی شده هنگامی که خواب بوده مرتکب شده است.

این ماجرا وقتی به عنوان یک پرونده جنایی پیش روی کارآگاهان قرار گرفت که ماموران کلانتری 107 فلسطین از طریق اهالی خیابان بهارجنوبی در تهران از یک تیراندازی با خبرشدند.

وقتی ماموران کلانتری 107 فلسطین از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در محلی که به آنها در خیابان بهار جنوبی اعلام شده بود حاضر شدند دریافتند که درگیری و تیراندازی در یک آپارتمان به وقوع پیوسته است. ماموران با حضور در محل حادثه وقتی دریافتند که زن و مرد صاحبخانه جان سپرده اند موضوع را به بازپرس کشیک قتل تهران گزارش کردند.

با این گزارش بازپرس رودگر تیمی از کارآگاهان جنایی تهران را مامور رسیدگی به این پرونده کرد. کارآگاهان دریافتند که این زن و مرد توسط پسرشان به ضرب گلوله به قتل رسیده اند. این پسر 20 ساله، در همان تحقیقات مقدماتی ارتکاب جنایت را اعتراف کرد. او به کارآگاهان دایره دهم پلیس آگاهی تهران گفت: این کار را عمدی انجام نداده ام. همه می دانند که من در خواب راه می روم. ممکن است در آن حالت هر کاری انجام داده باشم. آن شب هم خواب بودم و بعدا متوجه شدم چه کرده ام.

در حال حاضر کارآگاهان دایره دهم پلیس آگاهی تهران با مدنظر قرار دادن چند فرضیه این ادعا را تحت بررسی قرار داده اند.

کارآگاهان همچنین در تلاشند تا بررسی کنند چرا سلاح گرم در این خانه نگهداری می شده است. تیم جنایی موظف شده اند عمدی بودن یا غیرعمدی بودن این ماجرا را به بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران گزارش کنند.