آرشیو پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۲۸۸۶
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

تیم های ملی تکواندوی نوجوانان و بزرگسالان ایران از سوم اسفند ماه در دومین دوره تورنمنت بین المللی امارات رقابت خواهند کرد.

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی اتفاقات روز پایانی لیگ برتر بدون نتیجه به پایان رسید.

یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندو پس از بازگشت به اردوی تیم ملی اعلام کرد از شرایط ایده آل خودم فاصله دارم و تلاش می کنم به شرایط خوبم برگردم.

توماس باخ، رییس کمیته بین المللی ملی المپیک (I.O.C) با ارسال نامه یی به کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک انتخاب وی و دیگر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را تبریک گفت.

کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به دلیل ناآرامی های تایلند مکان برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را از شهر بانکوک به شهر چونبوری تغییر داد.

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی 23 بهمن برگزار می شود. ناصر طالبی، علی اکبر حسن پور، خسرو ابراهیمی، حسین مطیعی، بهزاد اتابکی، حسین خیر اللهی، احمد دنیا مالی و بهزاد عباسی، نامزدهای ریاست این فدراسیون هستند که تاکنون صلاحیت احمد دنیامالی و خسرو ابراهیمی، تایید نشده است و برای شرکت در انتخابات باید مجوزهای لازم را دریافت کنند.

محققان در بررسی های خود دریافتند دوندگان تازه کاری که انحراف پا دارند نیاز به استفاده از لوازم جانبی برای جلوگیری از آسیب دیدگی ندارند و می توانند از کفش های دوی ساده استفاده کنند.

متخصصان هشدار داده اند که ورزش کردن در حالت سرماخوردگی و آنفلوآنزا بیشتر از اینکه خوب باشد، به بدن آسیب می رساند.

مهری توکلی از اصفهان، حوریه اسلامی و هما گودرزی از تهران سه داوری هستند که در کلاس های بین المللی که زیرنظر فدراسیون جهانی بسکتبال برگزار شده بود توانستند مجوز فعالیت در رقابت های بسکتبال برون مرزی را کسب کنند.

صبا نجفی، تنیس باز نوجوان ایران می گوید آنقدر به خودش اعتماد دارد که در آینده می تواند در تنیس حرفه یی به یک «شاراپووای» دیگر تبدیل شود.