آرشیو یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۲۸۹۴
سیاسی
۳

پیدا و پنهان

«انتخاب» رفع فیلتر شد: مصطفی فقیهی، مدیرمسوول پایگاه خبری «انتخاب» با بیان مطلب فوق گفت: ساعت 22 و سی دقیقه 13 بهمن ماه، سایت انتخاب با اعلام جرم دادستان محترم تهران فیلتر شد. سایت خبری «انتخاب» که 6 روز پیش فیلتر شده بود، لحظاتی پیش رفع فیلتر شد. به گزارش انتخاب، وی اضافه کرد: دلیل فیلترینگ «انتخاب»، نامه دوم دکتر زیباکلام به حسین شریعتمداری و کامنت های ذیل این خبر بوده است. مدیرمسوول «انتخاب»، ضمن رد خبر روزنامه کیهان که دلیل فیلتر شدن «انتخاب» را «دلایلی جز نامه زیباکلام»، خوانده بود، گفت: اعلام جرم دادستان، دقیقا به خاطر نامه دکتر زیباکلام بوده است.

احتمال رفع حصر کروبی تا قبل از نوروز:

قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت وگو با جماران از امکان رفع حصر حجت الاسلام کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی، قبل از آغاز تعطیلات نورز 93 خبر داد. او با تاکید بر اینکه کروبی همچنان دبیرکلی حزب اعتماد ملی را عهده دار است، اعلام کرد که انتقال آقای کروبی به منزل شان می تواند نشانه و مقدمه یی بر رفع حصر ایشان تلقی شود.

ندا سپانلو: برای گفت وگو با رییس جمهور از من دعوت شد: ندا سپانلو با تاکید بر اینکه همکاری اش را با سازمان صداوسیما قطع نکرده است، گفت: برای اجرای گفت وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم، از طرف نهاد ریاست جمهوری مرا دعوت کرده بودند که من برای عدم حضورم عذرخواهی کردم. به گزارش ایسنا، سپانلو همچنین ادامه داد: سه شنبه شب (15 بهمن ماه) ساعت 8 شب از طرف دفتر اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری با من تماس گرفته شد و از من برای حضور در گفت وگو با آقای روحانی دعوت شد و من به دلایل مختلف که مفصلاتوضیح داده ام به خاطر عدم حضورم عذرخواهی کردم و گفتم که امکان حضورم نیست و نمی آیم و به آقایان توضیح دادم و گفتم که من حدود یک ماه مسافرت بودم و اصلادر جریان حال و هوا و اوضاع نبودم. حتی صبح روز چهارشنبه هم در تماسی تلفنی مجددا به آقایان اعلام کردم که من برای برنامه گفت وگوی تلویزیونی با رییس جمهور نمی آیم. به همین خاطر اصلابحث قطع همکاری با صداوسیما نبوده است.