آرشیو یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۲۸۹۴
جامعه
۱۳

دکه خبر

مسعود سلطانی فر، رییس سازمان میراث فرهنگی: صنعت فرش می تواند به صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی بپیوندد.

مجید عبداللهی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار) مازندران: تمامی روستاهای بحران زده غرب مازندران از آب شرب برخوردار هستند.

علیرضا قهاری، رییس انجمن مفاخر معماری ایران: استان گیلان به عنوان «استان سال 93» انتخاب شد. کارگروه «ایران شناسی انجمن مفاخر معماری ایران» براساس برنامه ریزی سالانه خود از سال 1384 تا کنون، هر سال یک استان را به عنوان «استان سال» انتخاب و معرفی می کند تا آن استان بتواند در طول آن سال پتانسیل، توانمندی و ظرفیت هایش را نخست به مردم همان استان، سپس به مردم ایران و در نهایت به دنیا معرفی کند.

توران ولی مراد، دبیر ائتلاف اسلامی زنان: امکان اجرای طرح دورکاری در ایران وجود ندارد.برای اجرای طرح دورکاری باید زیرساخت های لازم ایجاد شود. به عنوان مثال باید اینترنت کشور به شکل ویژه یی تعریف شود تا امکان ارسال اطلاعات به سرعت فراهم شود. از سوی دیگر هم باید سازو کاری تعریف شود که جایگاه و امنیت شغلی زنان به خطر نیفتد.

نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: طی یک دهه قبل، از بودجه 10 هزار میلیارد تومانی سه هزار میلیارد تومان ذخایر داشتیم درحالی که در بودجه سال جاری پنج هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم، ازاین رو باید منابع لازم تامین شود تا چنین اتفاقی نیفتد.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور: توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد 93 از یکشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی

http://sanjesh.org آغاز می شود. برای تمامی داوطلبان کارت جدید صادر شده و کارت قبلی داوطلبان فاقد اعتبار است.