آرشیو پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۲۸۹۷
ورزش
۱۵

عکس نوشت

«کامیار سعادت» عکاس ورزشی کشورمان که سال ها در این زمینه فعالیت کرده حالاروی تخت بیمارستان حضرت رسول تهران با سرطان خون دست و پنجه نرم می کند. او که بیمه نیست و باید مخارج درمان را به صورت آزاد پرداخت کند یک سالی می شود که شیمی درمانی را بدون حمایت مسوولان شروع کرده است، به نحوی که حتی مجبور شده برای ادامه درمانش فرش خانه را بفروشد. عکاسان ورزشی، دوستانی که با او خاطرات مشترک دارند به دیدنش رفتند و حالاهمچون خانواده کامیار از مسوولان خواستار رسیدگی به او -که یک دهه برای باشگاه پرسپولیس و استیل آذین عکاسی کرد- هستند.

خوشحالی های پس از گل عجیبی در دنیای فوتبال وجود دارد، اما یک خوشحالی عجیب در فوتبال ایتالیا باعث شد تا همه توجه ها به آن جلب شود. یکی از بازیکنان تیم ریوله در بازی تیمش در لیگ آماتور فوتبال در ایتالیا روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد به آسانی دروازه حریف را باز کند و پس از به ثمر رساندن گل به سمت نیمکت خودشان رفت و در حالی که گمان می رفت با هم تیمی هایش می خواهد به خوشحالی بپردازد سرش را محکم به نیمکت ذخیره ها کوبید و بیهوش روی زمین افتاد. داور مسابقه به دلیل این خوشحالی یک کارت قرمز مستقیم به او نشان داد.

در بین دو نیمه دیدار دو تیم اتلتیکومادرید - رئال مادرید که در چارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا برگزار شد و در شرایطی که بازیکنان در حال ورود به رختکن بودند، فندکی به سمت کریس رونالدو پرتاب شد که به سر او برخورد کرد و باعث شد تا کریس برای چند لحظه نقش برزمین شود. پزشکان رئال مادرید بلافاصله بر سر رونالدو که درهمان نیمه اول دو گل از روی ضربه پنالتی به ثمر رسانده بود حاضر شدند و او را تحت مداوا قرار دادند. این بازی در نهایت با همان دو گل پایان یافت و رئال به فینال کوپادل ری راه یافت.