آرشیو سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۹۰۷
حوادث
۱۴

سردار عباس زاده گفت پلیس در بوشهر متهم به قتل را دستگیر کرده است

پایان شرارت های آقای «ع»

ایرنا| جوانی که پلیس او را با نام مختصر آقای «ع» معرفی می کند، به اتهام قتل، چندین فقره سرقت و شرارت دستگیر شد. سردار «حیدر عباس زاده» فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن اعلام خبر دستگیری آقای «ع» به ایرنا گفت: متهم در شهرستان دیر این استان به هویت (ع. د) در یکی از استان های غربی کشور دستگیر و یک قبضه سلاح از وی کشف شد.

سردار «حیدرعباس زاده» با اشاره به اینکه آقای «ع» متهم به قتل است، در رابطه با وقوع جنایت گفت: 13 بهمن سال جاری راکبین یک دستگاه موتوسیکلت درحالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند در یکی از جاده های فرعی شهرستان دیر با شلیک چهار تیر کلاشینکف یک دستگاه خودرو سواری پژو را هدف قرار داده و سرنشین خودرو به هویت رسول مغدانی مجروح و به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی افزود: با حضور تیم های تخصصی پلیس و بررسی های علمی و فنی، شرور و سارق فراری به هویت (ع. د) به عنوان متهم به قتل تحت تعقیب قرار می گیرد.

عباس زاده تصریح کرد: شگردها، مشخصات، شیوه عمل و وضعیت روحی، روانی و جسمی متهم به قتل و شرور فراری به وسیله تیم های کارشناسی پلیس تجزیه و تحلیل شد و نتایج حاصله دراختیار کارآگاهان پلیس در سراسر استان و استان های همجوار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه همدستان این متهم در یکی از استان های غربی کشور شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: متهم پس از دستگیری ضمن اعتراف به قتل تاکنون به چهارفقره سرقت به عنف از اتباع افغانستان در بخش بردخون، سه فقره تیراندازی به اشخاص مختلف، چهارفقره سرقت احشام و سرقت از مجتمع فرهنگی و هنری بردخون اعتراف کرده است.

وی همچنین افزود: قاتل دستگیر شده دارای دو فقره سابقه کیفری به اتهام ضرب و جرح و تخریب عمدی و سرقت سیم برق مدارس است.

وی در پایان افزود: پس از دستگیری این قاتل تعدادی از مردم و مسوولان شهرستان در تماس های خود از عملکرد نیروی انتظامی دیر و پلیس آگاهی استان تشکر و قدردانی کردند.