آرشیو یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۰۷۲۴
اخبار کشور
۱۰

دستور 21 ماده ای وزیر کشور به استانداران برای ارائه خدمات کیفی به مسافران نوروزی

وزیر کشور در دستور 21 ماده ای به استانداران سراسر کشور، بر ایجاد آمادگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات در ایام تعطیلات نوروزی هموطنان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دستور 21 ماده ای به استانداران سراسر کشور با اشاره به ایجاد آرامش و تامین امنیت عمومی در همه مسیرها و محورهای مواصلاتی تصریح کرده است:

هوشیاری و انجام اقدامات امنیتی لازم و برقراری و افزایش گشت های مراقبتی برای تامین امنیت اماکن مسکونی و محل های کسب و کار مردم در اقصی نقاط کشور.

وی در ادامه افزوده است، نظارت و انجام بازرسی های مستمر و بر فعالیت و خدمات ارائه شده توسط کلیه مراکز اقامتی، صنوف و نیز مراکز عرضه مواد غذایی اعم از بین راهی و درون شهرها.

وزیر کشور در ادامه این ابلاغیه تاکید کرده است: کلیه مراکز اورژانس، بیمارستانها، داروخانه ها و مراکز درمانی برای پذیرش و ارائه خدمات درمانی به صورت 24 ساعته در آماده باش کامل به سر ببرند.

همچنین وزیر کشور در بخشی دیگر از این ابلاغیه تاکیدکرده است، شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برای مقابله با حوادث و سوانح غیرمترقبه احتمالی در آماده باش کامل به سر ببرند.