آرشیو دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۹۱۸
سیاسی
۲

بدون تیتر

رییس دوره یی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان فراگیر ترین تشکل اصلاح طلبی خبر برخی رسانه ها از برگزاری همایش اصلاح طلبان در اردیبهشت ماه 93 را رد کرد. داود محمدی در گفت وگو با ایرنا اخبار منتشر شده در این باره را بی اساس دانست و اظهار داشت: خبر برگزاری همایش از سوی اصلاح طلبان صحت ندارد.

«شاهین محمدصادقی» عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی علت بررسی نشدن سوال نماینده قصرشیرین از وزیر کشور در صحن علنی مجلس را فرصت یک ماهه این نماینده به عبدالرضا رحمانی فضلی برای رفع مشکل رانندگان ایرانی در عراق عنوان کرد. او گفت: قرار بود سوال حسینی از وزیر کشور روزگذشته در صحن علنی مجلس مطرح شود که به دلیل این مهلت یک ماهه، رسیدگی به آن به تعویق افتاد. (خبرآنلاین)

سردار سیدمسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به ادامه فضاسازی های رسانه یی ضد ایرانی غربی ها و صهیونیست ها پیرامون ادعای توقیف کشتی حامل سلاح های ایرانی به غزه گفت: طرح ادعاهای دروغین، هیچ تاثیری در عزم ایرانیان در استیفای حقوق مسلم خود نداشته و تولیدات جعلی و تکراری رسانه یی آنها نیز رهاوردی جز شکست و ارتقای سطح بی اعتمادی مردم ایران و جهان برای آنان نخواهد داشت. معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امریکایی ها و صهیونیست ها احتمالابه هالیوود سفارش تولید فیلمی سینمایی با مضمون ادعای حمل سلاح های ایرانی توسط کشتی به غزه را داده اند. (فارس)