آرشیو پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۹۲۱
حوادث
۱۴

دستگیری مردی که در خرم آباد مینی بوسی را به رگبار بست

ایسنا| مردی که در بیرانشهر لرستان یک مینی بوس را به رگبار بسته بود توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان دستگیر شد.

سرهنگ قدرت الله دالوند، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان در تشریح این خبر افزود: چندی پیش در بخش بیرانشهر، فردی شناخته شده که به شرارت شهره بود اقدام به تیراندازی به سمت یک دستگاه مینی بوس کرد، که درپی آن 15 نفر زخمی و پرونده برای رسیدگی تحویل پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در نهایت متهم دستگیر و بعد از پنج ماه حبس مجددا با قرار وثیقه آزاد شد، گفت: پس از مدتی یک فقره تیراندازی در منطقه اسدآبادی از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که در این حادثه تعداد 4 نفر زخمی شدند و رسیدگی به این پرونده نیز در اختیار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه بعد از چند روز یکی از مجروحان به علت جراحات وارده در بیمارستان شهدای عشایر جان خود را از دست داد، گفت: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت و نهایتا کاراگاهان با اقدامات فنی و پلیسی دریافتند که متهم فراری پس از قتل بلافاصله شهرستان خرم آباد را به مقصد شهرستان تهران ترک کرده است که پس از چند روز مخفیگاه وی توسط ماموران پلیس در بزرگراه شهید همت در حالی که سوار یک دستگاه خودرو پژو 206 بود شناسایی شد. وی با بیان اینکه متهم به محض رویت ماموران متواری شد گفت: نهایتا ماموران با رعایت فنون به کار گیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و نهایتا این فرد پس از یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد. سرهنگ دالوند همچنین افزود: در بازجویی به عمل آمده، قاتل دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف و در گیری قبلی با مقتول عنوان کرد که پرونده به همراه متهم تحویل مرجع قضایی شد و متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار این پلیس قرار گرفت.