آرشیو پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۹۲۱
حوادث
۱۴

زورگیری با تبر

باشگاه خبرنگاران| رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از انهدام باند سازمان یافته سارقان به عنف و زورگیر و کشف 11 فقره زورگیری و سرقت خبر داد.

به دنبال وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری خودرو و مغازه در سطح شهر اهواز که توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 206 مسروقه صورت گرفته و سبب ناامنی بین شهروندان شده بود با تشکیل چندین تیم ویژه متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و همکاری با پلیس امنیت استان پس از شناسایی مخفیگاه سارقان در مرحله اول در یک عملیات مشترک و غافلگیرانه موفق به دستگیری 7 نفر به هویت معلوم که دارای چندین فقره سابقه کیفری بوده شدند.

در بازرسی از محل تعداد دو دستگاه خودروی مسروقه پژو پارس، پژو 206، دو دستگاه موتوسیکلت مسروقه، یک عدد تبر، یک عدد ساطور، یک عدد چاقو کشف شد، در ضمن سارقان علاوه بر اعتراف به چهار فقره سرقت فوق به سه فقره سرقت مغازه و سرقت عادی یک دستگاه خودروی سواری پراید قرمزرنگ اعتراف کردند.

همچنین کارآگاهان در مرحله دوم عملیات با راهنمایی سرکرده باند، تعداد 6 نفر از همدستان و اعضای باند سارقان به عنف با هویت معلوم را شناسایی کردند و در چندین عملیات جداگانه آنها را دستگیر و از نامبردگان اموالی نظیر ترازوی دیجیتال، گوشی تلفن همراه، مقدار تقریبی 4 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، یک تیغه قمه و یک عدد چاقو کشف کردند و پس از بازجویی های به عمل آمده در نهایت نامبردگان به ارتکاب 3 فقره سرقت به عنف دیگر اعتراف کردند که مالباختگان شناسایی و جهت پیگیری پرونده به پلیس دعوت شدند.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان ضمن تایید این خبر اذعان داشت: شهروندان عزیز توجه داشته باشند در زمان برخورد با سارقان به عنف ضمن رعایت خونسردی از هرگونه درگیری با این افراد پرهیز کرده و سعی کنند شکل و چهره این سارقان را به خاطر سپرده و سریعا مراتب را به مرکز 110 اطلاع دهند.