آرشیو شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۹۲۲
جهان
۶

کوتاه از جهان

دادگاه قانون اساسی تایلند با صدور حکمی تلاش دولت برای سرمایه گذاری میلیاردها دلار در پروژه های زیرساختی این کشور را که برای دور زدن پارلمان بود غیرقانونی خواند. این در حالی است که بانک مرکزی تایلند اخیرا با اعلام نگرانی نسبت به تاثیر ناآرامی های سیاسی این کشور بر وضعیت اقتصادی، نرخ بهره مبنای این کشور را 25 درصد کاهش داده و به دو درصد رسانده است. دولت تایلند امیدوار بود تا با سرمایه گذاری حدود 62 میلیارد دلار در زیرساخت ها از جمله ساخت قطارهای سریع السیر و سیستم حمل و نقل عمومی در شهر بانکوک از اقتصاد این کشور طی سال های آتی حمایت کند. شیناواترا در واکنش به این حکم گفت این تاسف انگیز است که تایلند فرصتی را برای توسعه زیرساخت های خود از دست داد. وی تاکید کرد: این فرصتی برای همه و برای کل کشور است که اکنون در حال از دست رفتن است. ایسنا

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.