آرشیو یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۴۱
ورزشی - اخبار کشور
۹

نماینده مجلس: تحویل مرزبانان ایرانی از مرز افغانستان نشان از رفع اتهام پاکستان است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تحویل مرزبانان ایرانی از مرز افغانستان سرپوشی برای کم کاری پاکستان است.

سیدباقر حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: اینکه گروهک تروریستی جیش العدل تصمیم به آزادی مرزبانان ایرانی گرفته است صحت دارد، اما اینکه کی و کجا تحویل مقامات ایرانی شود هنوز مشخص نیست.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر مرزبانان ایرانی از طریق مرز افغانستان تحویل مقامات ایرانی شوند، قطعا این کار با هدف طراحی شده است.

این مسئول افزود: با توجه به فشارهای دولت ما به کشور پاکستان و اظهار بی اطلاعی پاکستان از جا و مکان مرزبانان و گروهک تروریستی جیش العدل، تحویل مرزبانان از طریق مرز افغانستان به طور قطع سرپوشی بر روی کم کاری کشور پاکستان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اینکه مرزبانان ایرانی هنگام ربوده شدن به مرز پاکستان برده شده و در آنجا نگهداری می شدند، هیچ شکی نیست؛ اما اگر در نهایت مرزبانان از طریق افغانستان تحویل داده شوند، نشان می دهد که پاکستان می خواهد با این کار از خود رفع اتهام کند.

به گزارش فارس؛ گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل 17 بهمن ماه سال گذشته پنج مرزبان ایرانی را در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربود.