آرشیو چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۴۴
سیاسی
۲

رئیس جمهور: باید با همه توان فساد و رانت را از بین ببریم

رئیس جمهور روز گذشته در دیدار با مسئولان عالی قضایی بر برخورد با زمینه های فساد در کشور تاکید کرد و گفت که باید با همه توان فساد و رانت را از بین ببریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی با بیان این که عملکرد دقیق و سریع قوه قضاییه و قضات کشور در شکایات و جرایم موجب می شود مردم نسبت به نظام اعتماد بیشتری داشته باشند، افزود: جایگاه قوه قضاییه مهم ترین جایگاهی است که مردم می توانند برای احقاق حقوق خود به آن اعتماد و تکیه کنند. وی اظهار کرد: هر چه در انجام مسئولیت ها و حل دقیق مسائل بهتر و دقیق تر عمل کنیم، مردم با اعتماد بیشتر می توانند در مسیر سرمایه گذاری و توسعه کشور فعالیت کنند و در حقیقت قوه قضاییه می تواند بخش عمده ای از دغدغه های مردم را کاهش دهد و آن را رفع کند. رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر مردم احساس کنند قوه قضاییه براساس قانون، انصاف و عدالت عمل می کند، اعتماد و امید آنها به آینده کشور خود و فرزندانشان بیشتر می شود.

روحانی با بیان این که بحق آبروی نظام در اختیار قوه قضاییه است، گفت: توقع بحق مردم در جمهوری اسلامی ایران این است که هیچ موردی را در عملکرد قوه قضاییه بجز رعایت حق و عدل نبینند. رئیس جمهور با اشاره به اهتمام دولت در مبارزه با فساد تصریح کرد: در مبارزه با فساد باید با همه توان و اقتدار با آن برخورد کنیم و همه باید در این مسیر به دولت کمک کنند تا بتوانیم فساد و رانت را از بین ببریم.