آرشیو چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۴۴
فرهنگ و هنر
۵

پایان همکاری اشعری با باغ کتاب

همکاری علی اکبر اشعری با باغ کتاب تهران پایان یافت. اکنون این طرح فرهنگی به حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و اشعری در نامه ای از شهردار تهران خواسته برای تعیین هیات امنای باغ کتاب اقدام کند.

علی اکبر اشعری، مدیر طرح باغ کتاب تهران با بیان این که از اول هم قرارش با شهرداری تهران این بود که در تعریف و تدوین محتوایی طرح فرهنگی باغ کتاب همکاری کند، به مهر گفت: این مرحله طی شده و در طراحی مفهومی و محتوایی این طرح به دوستان کمک کردم و در آنجا دیگر چندان نقشی ندارم و بجز یکی دو جلسه دیگر که با دوستان دارم، همکاری ام با باغ کتاب تقریبا تمام شده است.

وی افزود: زمان آن است که گروهی بیایند به عنوان هیات امنا، هیات مدیره و مدیرعامل که کار اجرایی را در باغ کتاب شروع کنند. البته تجهیز باغ کتاب، هنوز چند ماهی وقت می خواهد، اما این گروه باید بیاید مستقر شود و به همین دلیل در شب عید نامه ای به آقای قالیباف نوشتم و از ایشان خواستم که هر چه زودتر اعضای هیات امنا را معرفی کند.

اشعری در عین حال احتمال عضویت خود را در هیات امنا یا هیات مدیره باغ کتاب رد نکرد و گفت: تشکیل هیات امنا و متعاقب آن هیات مدیره می تواند در برقراری تعامل لازم با بدنه اجرایی باغ کتاب، جذب اعتبارات لازم برای این طرح و ارتباط با ناشران، نقش مهمی ایفا کند.

مدیر این طرح با بیان این که باغ کتاب به حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، از آغاز مرحله جدید عملیات اجرایی در این طرح با فعالیت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی خبر داد.