آرشیو چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۴۴
حوادث
۱۹

پیرزن، قربانی طلاهایش شد

دوجوان شیشه ای که به انگیزه تصاحب طلاو پول، پیرزن همسایه شان را کشته بودند، از سوی پلیس آگاهی شهرستان پیشوا در شرق استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در این باره گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و ازکشته شدن زن همسایه شان خبرداد. کارآگاهان جنایی با اطلاع از موضوع و اعزام به محل با جسد زن شصت و چهار ساله ای که با ضربه های چاقو کشته شده بود، روبه رو شدند. این در حالی بود که وسایل خانه نیز به هم ریخته بود و به نظر می رسید اموالی از آنجا سرقت شده باشد. سرهنگ سلمان آدینه وند افزود: با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل، جسد به پزشکی قانونی منتقل و در ادامه با تحقیق از همسایه ها معلوم شد مقتول تنها زندگی می کرده و با کسی اختلاف نداشته اما ساعاتی پیش ازکشف جسد، پسر معتاد یکی از همسایه ها، هنگام خروج از خانه پیرزن دیده شده است.

وی یادآور شد: با تشکیل پرونده وبه دستور قضایی پسر معتاد همسایه به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و دو روز پیش ردپای او در یکی از شهرهای شمالی کشورشناسایی و وی دستگیر شد. با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی به قتل زن همسایه با همدستی یکی از دوستانش اعتراف و عنوان کرد من و دوستم هردو ماده مخدر شیشه مصرف می کنیم. با اطلاع از تنها بودن پیرزن همسایه تصمیم به سرقت اموالش گرفتیم. روز حادثه پس از مصرف شیشه با ورود به خانه او، طلاو پول هایش را سرقت کردیم و زن همسایه را کشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: در پی اعتراف متهم، همدستش نیز دستگیر شد و به همدستی با وی در جنایت و سرقت اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.