آرشیو پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۲۹۳۸
ادب و هنر
۱۲

خبر

رامبد جوان خندنده می سازد

رامبد جوان قصد دارد امسال حتما فیلمش را به جشنواره سی و سوم فیلم فجر برساند. جوان در گفت وگو با ایسنا گفت: فیلمنامه «خندنده» با همکاری امیررضا کوهستانی در مرحله تکمیل شدن است و پس از آن ساخت فیلم را شروع خواهم کرد. رامبد جوان که با فیلم «گناهکاران» به عنوان بازیگر در جشنواره فجر سی و یکم حضور داشت، قصد دارد چهارمین فیلم خود را در مقام کارگردان بسازد.

عالیم قاسم اف و کنسرت در تهران

خبر اجرای عالیم قاسم اف چندی است که دهان به دهان می چرخد و گفته می شود که او قرار است اردیبهشت امسال اجرایی در تهران داشته باشد. عالیم قاسم اف، خواننده شهیر آذربایجانی است که در سال 1999 جایزه بهترین خواننده را از سوی سازمان یونسکو دریافت کرد. گفته می شود قاسم اف همزمان با ولادت حضرت علی (ع) در تهران کنسرت خواهد داشت و در ادامه اجرایش در تهران برای مردم ارومیه، اردبیل و تبریز هم روی صحنه خواهد رفت.

سیمین دانشور در نمایشگاه کتاب

کتاب های سیمین دانشور در بیست وهفتمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شوند. یکی از مسوولان نشر خوارزمی درباره عرضه کتاب های بانوی فقید داستان ایران در نمایشگاه کتاب در گفت وگو با ایسنا گفت: همه کتاب هایی که در نشر خوارزمی از سیمین دانشور منتشر شده است، در نمایشگاه کتاب عرضه می شود که بیشتر آنها آخرین چاپ خود را در سال گذشته داشته اند اما چون تیراژشان 100هزار نسخه است، هنوز نسخه هایی از آنها موجود است ولی بعد از نمایشگاه احتمالابرخی از این کتاب ها تجدید چاپ شوند.