آرشیو شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۲
ورزش
۱۸

گرت بیل در هر ثانیه 8.39 متر دوید

گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان در دیدار مقابل بارسلونا روی گل دوم رئال رکورد بی نظیری را از خود به جا گذاشت و 59.1 متر را در 7.04 ثانیه دوید. رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا در حالی 2 بر یک بارسلونا را برد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد که در این بازی گرت بیل هافبک ولزی مادریدی ها در دقیقه 85 روی فراری دیدنی و با سرعتی خیره کننده گل برتری کهکشانی ها را به ثمر رساند تا قهرمان ال کلاسیکو لقب بگیرد. گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان در به ثمر رساندن این گل رکورد اعجاب آوری را ثبت کرد. به عبارتی دیگر بیل موفق شد در هر ثانیه در حدود 8.39 متر با توپ بدود آن هم در دقیقه 85 بازی و در اوج خستگی.

به گزارش ایسنا، این گل ستایش سریع ترین مرد جهان از عملکرد گرت بیل را هم به دنبال داشت. یوسین بولت در این باره گفت: از دیدن گل گرت بیل هیجان زده شدم، گل او بسیار زیبا و دیدنی بود. بیل توانست سرعت بالایش را هنگام تصاحب توپ به نمایش بگذارد و توپ را به آرامی وارد دروازه بارسلونا کند.

دونده جامائیکایی در ادامه گفت: بیل در آکادمی کاردیف رشد کرده است و تمرینات خاص او در آکادمی باعث شده تا به بازیکنی بزرگ و سرعتی تبدیل شود. گلی که او به ثمر رساند را هر بازیکن سرعتی در جهان آرزو دارد به ثمر برساند.

بولت که بارها که اعلام کرده هوادار منچستریونایتد است، در پایان گفت: گرت بیل سریع ترین فوتبالیست حال حاضر جهان است.