آرشیو شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۲
حوادث
۱۹

دزدی کارگر سابق از کارفرما

کارگر یک فروشگاه که در پی اختلاف با کارفرمایش، از حساب وی 20 میلیون تومان سرقت کرده بود، از سوی پلیس فتای غرب استان تهران دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چند روزپیش صاحب فروشگاهی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، از سرقت پول از حساب بانکی اش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد هنگام بررسی حساب مالی اش متوجه کاهش 20 میلیون تومان از حسابش شده و با حضور در بانک پی برده این پول طی چند مرحله اینترنتی برداشت شده و و نمی داند چه کسی این کار را کرده است.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی بازپرس احمدی، تحقیقات پلیس فتای غرب استان تهران برای شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی آغاز شد تا این که دو روز پیش ماموران فردی را که پول ها به حساب وی واریز و سپس برداشت شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

با انتقال متهم به پلیس فتا، وی اظهارات متناقضی را عنوان و ادعا کرد، با شاکی آشنایی ندارد، اما پس از مواجهه شاکی با متهم، معلوم شد مرد بازداشت شده پیش از این در فروشگاه شاکی کار می کرده و از محل کارش اخراج شده است.

در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم اعتراف کرد سه ماه در فروشگاه شاکی کار می کردم و دو بار به بهانه این که می خواهم با کارت وی به حساب خانواده ام پول واریز کنم، کارت شاکی را امانت گرفته و برای آن رمز اینترنتی گرفتم.در ادامه وقتی او مرا اخراج کرد، به قصد انتقام ازحسابش سرقت کردم.

وی افزود: پس از اخراج از محل کار منتظر فرصتی بودم تا از حساب مرد کارفرما که به من اعتماد کرده بود، سرقت کنم و پس از برداشت 20 میلیون تومان از حساب وی تصور می کردم هیچ گاه دستگیر نخواهم شد. با صدور قرار قانونی تحقیقات ادامه دارد.