آرشیو یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۵۶۲۵
ورزشی
۲۱

شکست ناپذیرها مقابل شاگردان کوهیان

4 تیم باقیمانده در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور امروز و فردا در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر مصاف می کنند تا تکلیف فینالیست های این دوره از رقابت ها مشخص شود. البته این مرحله به صورت 3 از 5 است و در صورتی که هرکدام از رقبا 2 برد کسب کنند کار به بازی پنجم خواهد کشید.

رقابت پتروشیمی بندرامام و ذوب آهن اصفهان یکی از 2 دیدار جذاب عصر امروز است که در ماهشهر برگزار خواهد شد. این 2 تیم که برای رسیدن به این مرحله همشهری های خود را پشت سر گذاشته اند حال برای صعود بایکدیگر به جدال خواهند پرداخت. ذوبی ها با 2 بار شکست فولاد ماهان سپاهان در مرحله دوم پلی آف گام به این مرحله گذاشتند و از این نظر کاری مشابه یاران مهران حاتمی انجام دادند؛ چرا که بازیکنان پتروشیمی بندر امام هم با دو پیروزی پی در پی برابر پتروشیمی ماهشهر،موفق به غلبه بر تیم همشهری خود شده و عازم نیمه نهایی شدند. پتروشیمی بندرامام تنها تیم حال حاضر لیگ است که تاکنون بدون حتی یک باخت بالاآمده و باید با شاگردان فرزاد کوهیان که با وجود مشکلات فراوان در جمع 4 تیم برتر قرار گرفته اند رقابت کند، بی شک جدال 2 تیم حساس و تماشایی خواهد بود.

اما دربی تهران رقابت دیگر امروز را رقم می زند که دانشگاه آزاد و مهرام تهران رودرروی هم قرار می گیرند. مهرام که پس از در اختیار گرفتن حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی از نیم فصل دوم به بعد امید زیادی به قهرمانی داشته و در شرایط ایده آلی به سر می برد، برابر دانشگاه آزاد صف آرایی می کند. درست است که مهرامی ها با شکست پتروشیمی بندر امام در رقابت های باشگاه های غرب آسیا نشان دادند که قدرتمندتر از گذشته شده اند و انگیزه بالایی برای گرفتن جام قهرمانی دارند اما از طرفی یاران مهران شاهین طبع هم در دانشگاه آزاد نشان داده اند که به راحتی تسلیم حریف نمی شوند.

دیدارهای سوم و چهارم این تیم ها هم پنجشنبه و جمعه در اصفهان و تهران برگزار خواهد شد و در صورتی که هر کدام از تیم ها در تعداد پیروزی ها با رقیب خود برابر نشوند باید منتظر بازی پنجم ماند.