آرشیو دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۲۹۴۱
ورزش
۱۵

تیتر بازی

ابراهیم زاده، سرمربی راه آهن: اگر شرایط مناسب باشد، دوست دارم در راه آهن بمانم/ باید ببینم چه کسانی راه آهن را می خرند و بعد در مورد رفتن یا ماندنم تصمیم بگیرم/ ذوب آهن پیشنهادی به من نداده و اولویت شان تمدید با کریمی است.

زمانی، عضو هیات مدیره استقلال: اگر همه چیز فوتبال ما شفاف باشد، انتشار رقم قرارداد بازیکنان مشکلی ندارد/ در اولین جلسه هیات مدیره قرار است رسما به بحث قرارداد بازیکنان استقلال رسیدگی شود تا مشخص شود لیست منتشر شده درست است یا نه.

هاشمیان، رییس کمیته پزشکی فوتبال: در این فصل به جز نمونه دوپینگ بازیکن صبا هیچ نمونه لیگ برتری مثبت اعلام نشد/ در لیگ یک هم آمار دوپینگ خیلی پایین بود/ فکر می کنم آمار دوپینگ در ایران از استاندارد جهانی پایین تر است.

حاجی آخوندزاده، سرمربی جودو: سعی کردیم با دعوت 50 نفر از برترین های قهرمانی کشور، بهترین های لیگ و کسانی که بنا به آسیب دیدگی از تیم ملی جامانده بود شرایطی را فراهم کنیم تا حرف و حدیثی نباشد.

توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک: اولین مدال طلای المپیک جوانان را در نانجینگ چین شخصا اهدا می کنم/ از دیدن پیشرفت سریع ووشو در سال های اخیر خرسندم.

حسن روشن، پیشکسوت استقلال: مشکل از بازیکن نیست که پول میلیاردی می گیرد: مشکل از کسی است که این پول را می دهد/ همه می گویند هنوز بخشی از قراردادشان را نگرفته اند: این نشان می دهد که عده یی در باشگاه بخشی از قرارداد بازیکنان را برمی دارند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز: مسابقات جهانی قرعه کشی شد و ایران با تیم های استرالیا، آرژانتین، ایتالیا و هند همگروه شد/ هند رقیب همیشگی تیم ما است/ امیدوارم به دسته یک جهان صعود کنیم/ اردوهای خوبی را با تیم های صربستان و مجارستان انجام داده ایم.