آرشیو دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۸۰۸۱
اجتماعی
۱۰

پیام مردم

تهران - یک شهروند: پیاده روهای خیابان طرشت جنوبی در تهران نیاز به مرمت دارد شاید بیش از 7 سال است که این پیاده روها بازسازی نشده اند امیدوارم شهرداری منطقه 2 این مشکل را با بازسازی کامل پیاده روها برطرف کند.

شهرقدس - یک شهروند: پل رو گذر سواره رو در ابتدای شهر قدس (قلعه حسن خان) از 5 سال پیش در دست ساخت است و هنوز عملیات ساخت، نهایی نشده است. ساکنان این شهر برای رفتن به کرج باید تا 10 کیلومتر جهت دسترسی به دور برگردان های مکرر بپیمایند که علاوه بر مصرف بی رویه سوخت باعث هدر رفتن وقت هم می شود این پروژه باید با همت دولت به سرانجام برسد.

تهران - یک شهروند: در مجموعه ای از مسکن مهر واقع در غرب تهران زندگی می کنم. چند ماه است که منتظر نصب کنتور گاز هستیم تا از سوخت گاز برخوردار شویم اما ظاهرا به دلیل کمبود مواد اولیه کنتور تحویل نشده است.

کرج- یک شهروند: در خیابان باغستان گلستان پنجم در کرج به دلیل فرسودگی شدید آسفالت حفره هایی دهان گشوده اند که عبور از آنها بسیار دشوار است و تا اکنون ده ها خودرو هنگام عبور در این خیابان دچار خسارت شده اند. از شهرداری منطقه 7 کرج می خواهیم که به فکر بازسازی و ترمیم آسفالت این خیابان هم باشند.

شهرری- یک شهروند: یک فرهنگسرا در نزدیکی برج طغرل بیش از 5 سال در دست احداث است، امیدواریم هر چه زودتر این ساخت به فرجام برسد.