آرشیو دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۸۰۸۱
شهرستان ها
۵

وزیر صنعت، معدن وتجارت در آیین افتتاح سردخانه 7500 تنی هامون ثمر: حرکت به سمت توسعه سیستان و بلوچستان با مشارکت بخش خصوصی صورت می پذیرد

زاهدان- خبرنگاررسالت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین افتتاح سردخانه 7500 تنی هامون ثمر سیستان و بلوچستان گفت: احداث یک مجموعه تولیدی در منطقه توسعه اجتماعی را به دنبال داشت و حرکت گسترده به سمت توسعه سیستان و بلوچستان با مشارکت بخش خصوصی و حمایت های دولتی صورت می پذیرد. محمد رضا نعمت زاده به صنعت سیمان اشاره کرد و افزود: طرحهای توسعه ای توسط بخش خصوصی در استان پیشنهاد گردد که قطعا برای عمران و آبادی منطقه و کشورهای همسایه نیز نیاز است و حرکت به سمت سرمایه گذاری کلان سایر سرمایه گذاریها در بخش های دیگر را شکل می دهد. وی گفت: با توجه به اینکه تیم های مختلفی از جمله بانک صنعت و معدن در سفر حضور دارند این بانک آمادگی حمایت از سرمایه گذاری های جدید و تامین سرمایه در گردش را دارد.

نعمت زاده افزود: در زمینه تجارت شمال و جنوب استان با توجه به پتانسیل ها باید به مراکز بزرگ تجاری تبدیل شود و طی صحبت هایی با ریاست محترم جمهور و با توجه به شرایط اقلیمی منطقه بررسی های بیشتر در این زمینه ها در حال انجام است.