آرشیو چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۵۶
شهرستان ها
۷

نوسازی 60هزار واحد روستایی استان قزوین

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: با مشارکت دولت و مردم تاکنون 60هزار واحد مسکونی در استان قزوین نوسازی، مقاوم سازی و بهسازی شده است.

قزوین- خبرنگار کیهان:

احمد فیروزی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: در سال گذشته میزان اعتبارات ملی هفت میلیارد تومان بود که حدود یک هفتم آن معادل یک میلیارد و 100میلیون تومان پرداخت شد که اگر به صورت کامل تعلق می گرفت زمینه اجرای طرح های بیشتری فراهم می شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین درباره وضعیت مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25هزار نفر جمعیت تصریح کرد: سهمیه استان از مسکن مهر هفت هزار واحد است که تعداد افراد معرفی شده شش هزار و 566 مورد است که پنج هزار و 579 مورد به عقد قرارداد منجر شده است.

این مسئول از واگذاری چهار هزار و 803 فقره زمین روستایی هم خبر داد و گفت: در حال حاضر 70هزار مسکن روستایی در مناطق مختلف استان قزوین وجود دارد که 60هزار واحد آن احداثی و نوسازی و مقاوم سازی شده است. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر 64دفتر نظارتی به منظور کنترل ساخت و ساز اصولی و فنی در مناطق روستایی راه اندازی شده است.