آرشیو چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۱۸۱
استان ها
۱۸

افتتاح 72 طرح در دومین منطقه پرجمعیت شهر اصفهان

آرزو کریمی مقدم

دنیای اقتصاد- اصفهان: شهردار منطقه 10 اصفهان از بهره برداری از 72 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتبار 44 میلیارد تومان طی هفته جاری خبر داد.

مسعود نریمانی وسعت منطقه را 2 هزار و 200 هکتار عنوان کرد و افزود: منطقه 10 دارای جمعیتی بالغ بر 220 هزار نفر است که می توان گفت از نظر وسعت و جمعیت دومین منطقه اصفهان محسوب می شود.

وی گفت: منطقه 10 دارای تراکم بالایی از نظر جمعیت می باشد و دارای 16 محله است که با الحاق روستای کوچک جوهران در سال 85 به این منطقه تعداد محلات این منطقه به 17 محله افزایش یافت.

وی با اشاره به بودجه منطقه در سال جاری عنوان کرد: بودجه سال 92 منطقه 10 با اصلاح بودجه 43 میلیارد تومان بود که این رقم در سال 93 با 60 درصد افزایش به 65 میلیارد تومان بودجه نقدی و 30 میلیارد تومان بودجه غیر نقدی، در مجموع 95 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که پیش بینی می شود با اصلاح بودجه این رقم به 100 میلیارد تومان افزایش یابد.

نریمانی با اشاره به احداث شهرک سلامت در این منطقه گفت: شهرک سلامت در مجاورت اتوبان شهید آقابابایی با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است که با توجه به قرار گیری این شهرک در مسیر رینگ سوم ترافیکی شهر دسترسی به این محدوده بسیار راحت است و این شهرک دارای موقعیتی ایده آل است.

وی عنوان کرد: شهرک سلامت دارای 3 فاز است که تمام امکانات رفاهی لازم همچون هتل برای رفاه بیماران و خانواده های آنها در نظر گرفته شده تا بیمارانی که از شهرها و کشورهای دیگر برای درمان به اصفهان سفر می کنند بتوانند با آسودگی خیال دوره های درمانی خود را سپری کنند.