آرشیو پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۲۹
فن آوری
۱۹

مدیریت کارهای روزانه

ماهرخ چنگیز

کارهای زیادی باید در طی روز انجام دهید اما موفق به انجام دادن آن نمی شوید؟ زمان برایتان ارزشمند است و دوست دارید بدانید در طول شبانه روز چه مدت از زمان خود را صرف کارهای مختلف خود می کنید؟ پس برای رسیدن به این هدف دو اپلیکیشن کاربردی را به شما معرفی می کنیم.

اولین اپ astrid نام دارد. این اپ می تواند بهترین همراه شما برای مدیریت کارهای روزانه باشد. در واقع Astrid سرویس اینترنتی است که مدتی است طراحی اپلیکیشن آن برای گوشی های هوشمند، به کاربران اجازه می دهد تا کارهای روزانه خود را به بهترین نحو برنامه ریزی و آن ها را مرتب کنند. این نرم افزار بیش از یک برنامه مدیریت کارهای روزانه است و شما را در اجرای پروژه ها و به اشتراک گذاری آنها با دیگران نیز کمک

می کند. شما می توانید با astrid افرادی که برای هر کار و یا پروژه باید به شما بپیوندند را دعوت کنید تا با شما مشارکت کنند یا کارهای خود را با حساب کاربری گوگل خود هماهنگ کنید.

این اپلیکیشن برای کاربران سیستم عامل اندروید و ios قابل استفاده است. برای دریافت astrid و به دست آوردن اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.astrid.com مراجعه کنید.

اما دومین اپ aTimeLogger 2 نام دارد که می تواند انتخاب خوبی برای مدیریت زمان شما باشد.

به وسیله این اپلیکیشن به راحتی می توانید مدت زمان انجام فعالیت ها و کارهای روزانه خود را دنبال کنید. برای این کار فقط چند دقیقه در روز را صرف وارد کردن اطلاعات تان کنید و پس از آن گزارش های روزانه، هفتگی و ماهیانه از فعالیت ها و زمان صرف شده برای آن ها را به صورت گراف و یا نمودار میله ای دریافت کنید.

این اپ نیز روی سیستم عامل های اندروید و Ios قابل نصب است. دسترسی به این اپ از طریق سایت www.atimelogger.com امکان پذیر است.