آرشیو پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۱۹۹۹
ورزش
۱۳

49 روز تا جام جهانی

بازنشستگی«کاپلو»بعد از جام جهانی 2018

فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال روسیه قصد دارد بعد از جام جهانی 2018 که به میزبانی روسیه برگزار می شود، اعلام بازنشستگی کند. او که به تازگی قرارداد خود را با تیم ملی روسیه تمدید کرده است، ظاهرا می خواهد مربیگری این تیم را در مسابقات جام جهانی 2018 که قرار است در خاک روسیه برگزار شود هم برعهده داشته باشد. کاپلو با اشاره به اینکه در آن سال 71ساله خواهد شد، گفت: الکس فرگوسن 72ساله بود که اعلام بازنشستگی کرد ولی من آن موقع 71ساله می شوم. یعنی یک سال کمتر.

تقاضا از رییس جمهور نیجریه برای کمک به تیم ملی

رییس فدراسیون فوتبال نیجریه، خواستار کمک رییس جمهور کشورش به تیم ملی فوتبال نیجریه برای شرکت در جام جهانی 2014 برزیل شد. «امینو مایگاری» روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در شهر ابوجا پایتخت جدید نیجریه گفت: «ما به کمک «گودلاک جوناتان» رییس جمهور خود نیاز داریم و از رییس جمهور می خواهیم برای کمک به تیم ملی فوتبال نیجریه وارد عمل شود. نیجریه به همراه تیم های ایران، آرژانتین و بوسنی وهرزگوین در گروه ششم جام جهانی 2014 برزیل قرار دارد.

افزایش ناآرامی ها در برزیل

با کشته شدن دست کم یک نفر در آشوب های سه شنبه شب، ناآرامی ها در محله گردشگری «کوپاکابانا» ریودوژانیرو بالاگرفت. به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریودوژانیرو، در فاصله چندهفته ای تا برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل، کشته شدن یک مرد30ساله به دلیل اصابت گلوله به سرش به آتش ناآرامی ها دامن زد. این گزارش با اشاره به اینکه ریودوژانیرو به طور مرتب دستخوش ناآرامی و اعتراض های عمومی است، افزود: این مساله نگرانی هایی را در مورد برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال برانگیخته است.